با این راهکارها موس خود را تنظیم کنید +ترفند

کدخبر: ۲۶۰۰۷۱
اقتصادنیوز: اگر سرعت ماوس شما پایین است به راحتی می توانید با تغییراتی در ویندوز سرعت ماوس خود را تنظیم کنید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ تاکنون برای هر یک از ما رخ داده است که در حین انجام کاری با کامپیوتر احساس می کنیم که سرعت ماوس کمی کند است و این به نحوی خواهد بود که ممکن است احساس کنیم کامپیوتر ویروسی شده است و پس از ویروس کشی کامپیوتر باز هم شاهد کند بودن ماوس یا موس خواهیم بود. از این رو تصمیم به تغییر ویندوز خواهیم کرد که این کار بسیار اشتباهی است چرا که شما می توانید سرعت ماوس متصل به کامپیوتر و لپ تاپ خود را با روشی ساده در کنترل خود داشته باشید و انجام دو روش بالا کمی غیر عاقلانه به نظر می رسد.تنظیم سرعت ماوس

به همین دلیل قصد دارد روشی ساده و بسیار کاربردی را به شما معرفی سازد تا بتوانید در کمترین زمان سرعت ماوس کامپیوتر خود را به دست بگیرید و کنترل نمایید. همراه ما باشید.

آموزش تغییر سرعت ماوس کامپیوتر

1-  ابتدا دو کلید کاربردی "  Win + R  " را بفشارید. سپس در کادر موجود عبارت "  control panel  " را وارد کنید و سپس بر روی "  OK  " کلیک نمایید.

سرعت موس کامپیوتر

نحوه افزایش سرعت ماوس کامپیوتر 

2-  اینک پنجره کنترل پنل برای شما باز شده است و باید مقداری به سمت پایین اسکرول کنید تا به عبارت "  Mouse  " برسید و بر روی آن کلیک نمایید. 

تنظیم سرعت ماوس

افزایش سرعت ماوس

3-  در این مرحله پنجره "  Mouse Properties  " برای شما باز خواهد شد که باید بر روی سربرگ "  Pointer Option  " کلیک کنید.

تنظیم سرعت ماوس

افزایش سرعت ماوس

4-  در نهایت می توانید از بحش "  Motion  " میزان سرعت ماوس کامپیوتر را تعیین کنید. پس از تعیین میزان سرعت بر روی "  Apply  " و سپس "  OK  " کلیک کنید.

تنظیم سرعت ماوس

افزایش سرعت ماوس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید