اسکان قوچان نژاد و خانواده، در هتل مورد علاقه مالک تراکتور سازی!

کدخبر: ۲۶۲۴۹۱
اقتصاد نیوز: مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که در باشگاه قبرسی حضوری ناموفق داشته گزینه برخی از باشگاه های لیگ برتری فوتبال کشورمان است.
اسکان قوچان نژاد و خانواده، در هتل مورد علاقه مالک تراکتور سازی!

به گزارش اقتصاد نیوز، رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی تیم آپوئل قبرس در این تیم مدت‌ها است شرایط خوبی ندارد؛ نیمکت‌نشینی‌های ادامه‌دار قوچان‌نژاد باعث شده تا او به درهای خروجی این باشگاه نزدیک شود. در چنین شرایطی بحث حضور او در فوتبال ایران مطرح شده و تراکتورسازی یکی از تیم‌های خواهان این مهاجم باسابقه است. در شرایطی که هنوز هیچ منبع رسمی خبری از جدی شدن مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با قوچان‌نژاد نداده اما سفر این مهاجم به استانبول به همراه خانواده شایعات درباره تراکتوری شدنش را قوت بخشیده است.

مساله‌ای که به موضوع دامن می‌زند، اقامت قوچان‌نژاد به همراه همسر و فرزندش در هتل ریتز کارلتون استانبول است. این هتل همان هتلی است که محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی همه قراردادهای باشگاه که در ترکیه امضا شده را در آنجا به ثبت رسانده است. حالا با اقامت قوچان‌نژاد و خانواده‌اش در این هتل شایعه شده که او با مالک تراکتورسازی پای میز مذاکره نشسته و هیچ بعید نیست بمب نقل و انتقالاتی بعدی تیم تبریزی گوچی باشد. باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید