یک اسکلت باستانی متعلق به دوره خام‌خواری کشف شد

کدخبر: ۲۶۲۶۹۵
اقتصادنیوز: رییس پلیس آگاهی البرز از کشف اسکلتی که قدمت آن به دوران خام خواری بازمی‌گردد خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  سرهنگ محمد نادر بیگی در نشست خبری امروز سه‌شنبه 25 دی ماه با اشاره به کشف اسکلتی مربوط به دوران خام خواری در کرج اظهار کرد: این اسکلت را فردی که در جاده قزل‌حصار مشغول حفر چاه بوده پیدا کرده است.

وی ادامه داد: قدمت این اسکلت که در عمق سه متری پیداشده، به دوران خام خواری مربوط می‌شود ولی هنوز جنسیت آن تعیین نشده اما تخمین زده می‌شود که متلق به یک مرد باشد.

وی با اشاره با چگونگی دستیابی به قدمت این اسکلت افزود: قدمت این اسکلت بر اساس گزارش پزشکی قانونی و با توجه به بررسی مواردی ازجمله حفره‌های چشمی، چال گوش، برجستگی‌های زائد پس سر و یا دندان‌های این اسکلت تخمین زده شده است.

این مسئول همچنین از دستگیری سارقان کیف‌قاپ، خبر داد و گفت: دو ماه پیش گزارشی مبنی بر کیف قابی از یک زن در خیابان بهار به دست ما رسید که متاسفانه در حین کیف قابی زن مورد سرقت قرار گرفته آسیب شدیدی دید و مدتی در کما بود.

وی توضیح داد: با توجه به سرنخ‌های موجود، سارقان که در کرج مستقر بودند شناسایی و دستگیر شدند. این سارقان سه برادر بودند که برای اینکه شناسایی نشوند، مدام محل اسکان خود را جابه جا می‌کردند ولی در نهایت به همراه یک مالخر در دام پلیش افتادند.

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: سارقان تاکنون به ۷۰ فقره کیف‌قاپی و گوشی قاپی اعتراف کرده‌اند همچنین موتورسیکلت‌هایی که این سارقان برای سرقت استفاده کرده‌اند مشتمل بر موتورسیکلت آپاچی سفید، مشکی و زردرنگ بوده است.

وی در ادامه به دستگیری سارقی با 90  فقره سرقت اشاره کرد و افزود: این سارق با همدستی سه نفر دیگر اقدام به دستبرد به انباری اماکن مختلف می‌کرده است. سارق این پرونده حدود ۳۰ سال سن و دارای سابقه کیفری است و همیشه چاقو و قمه به همراه داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید