نتانیاهو دوباره به مردم ایران پیام داد/ امیدوارم روزی مردم ایران و اسرائیل در کنارهم باشند!

کدخبر: ۲۶۴۱۸۵
اقتصادنیوز: بنیامین نتانیاهو خطاب به مردم ایران مدعی شد که آرزو دارد روزی آنها در کنار مردم اسرائیل باشند!
نتانیاهو دوباره به مردم ایران پیام داد/ امیدوارم روزی مردم ایران و اسرائیل در کنارهم باشند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از یورونیوز، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه دوم بهمن در توییتر خود یک پیام ویدئویی منتشر کرد.

نتانیاهو با یادآوری کمک‌های کشورش به ایران در دوران قبل از انقلاب از جمله کمک به زلزله‌زدگان و مشارکت در ساخت فرودگاه مهرآباد تهران ادعا کرده که مردم ایران پس از انقلاب اسلامی دچار «رنج» شده‌اند و افزود که ایران بارها درخواست کمک او به مردم ایران را نپذیرفته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از مخالفان سرسخت برجام و حامی تحریم‌های آمریکا علیه ایران است ادعا کرد:  «من وعده دادم در هر کجا که امکان داشته باشد به مردم ایران کمک کنم. سال گذشته پیشنهاد امدادرسانی به قربانیان یک زلزله دیگر در ایران را دادم، ایران این پیشنهاد را رد کرد. من یک سایت به زبان فراسی راه‌اندازی کردم که هدف آن انتقال دانش ما در حوزه آب به ایرانیان بود که در معرض خشکسالی شدید قرار دارند. ایران این پیشنهاد را نیز رد کرد.»

او هم چنین در این پیام از شرایط اقتصادی کشور هم به نفع خود سوءاستفاده کرده است. در ویدئویی که در توییتر نخست‌وزیر اسرائیل منتشر شده، بخش‌هایی از سخنان حسن روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی آمده که رئیس جمهوری ایران در آن وعده «رونق اقتصادی» به مردم می‌دهد. نتانیاهو در این ویدئو که عنوان آن «حقیقت یا دروغ» است، مدعی شده که بر خلاف ایران که به وعده‌های خود عمل نمی‌کند، او به وعده‌هایی که به مردم ایران داده عمل کرده است.

نتانیاهو که از مخالفان توافق هسته‌ای و برداشته شدن تحریم‌های ایران در بخش دیگری از این ویدئوی دو دقیقه‌ای که به زبان انگلیسی و با زیرنویس فارسی منشتر شده ادعا می‌کند که ایران به لطف برجام و افزایش فروش نفت «۴۰ میلیارد دلار» به دست آورده است.

نتانیاهو ضمن متهم کردن مجدد ایران به حمایت از تروریسم و خرج کردن بودجه در این راه، ابراز امیدواری کرد که روزی مردم ایران و اسرائیل هم «در کنار هم باشند»!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید