در جلسه شبانه اعضای شورای شهر با حناچی چه گذشت ؟

کدخبر: ۲۶۵۷۲۴
اقتصادنیوز : رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، جزئیات جلسه هم اندیشی شهردار تهران و معاونانش با اعضای شورای شهر تهران را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ،محمد علیخانی با اشاره به جزئیات جلسه شب گذشته اعضای شورای شهر تهران با شهردار و معاونانش گفت: در گذشته نیز چنین نشستهایی با شهردار و معاونانش برگزار می شد که این نشست هم اندیشی که صبحها میان اعضا و شهردار برگزار می شود متفاوت است و این نشست برای نخستین بار میان اعضای شورا، حناچی و معاونانش برگزار شد.

وی در پاسخ به این پرسش که شنیده شده رئیس شورا انتقادات تندی در این جلسه مطرح کرده است، گفت: انتقادات تندی از سوی رئیس شورا مطرح نشد. این نشست در محیطی خارج از محیط اداری، صمیمانه و دوستانه میان اعضا، شهردار و معاونانش برگزار می شود. رئیس شورا نیز صحبت هایی را در خصوص کمیسیونها، دغدغه ها، اولویت ها و مشکلاتی که در خصوص هر کمیسیون وجود دارد مطرح کرده است.

علیخانی ادامه داد: نکاتی نیز در خصوص بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران مطرح شد و شورا اعلام آمادگی کرد پس از ارائه رسمی لایحه بودجه در زمان مقرر، این لایحه را به تصویب برساند. این جلسه از جلسات مفیدی بود که مناسب است علاوه بر جلسات هم اندیشی، هر ماه یک بار برگزار شود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید