حمله به عروس جنجالی فوتبال اروپا !

کدخبر: ۲۶۸۵۲۴
اقتصاد نیوز:عامل اختلافات اخیر باشگاه فوتبال اینتر و مهاجم آرژانتینی این تیم، از سوی هواداران این تیم مورد حمله واقع شد.
حمله به عروس جنجالی فوتبال اروپا !

به گزارش اقتصاد نیوز، در ادامه سریال پرحاشیه اختلافات مائورو ایکاردی با باشگاه اینتر،دیروز (شنبه) نیز اتفاقی دیگر رخ داد که اوضاع را برای این مهاجم آرژانتینی بیش از پیش متشنج کرد.

طبق اعلام نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا، به دنبال افشاگری‌های برخی از رسانه‌ها درباره نقش وندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی در اتفاقات جنجالی اخیر برای این بازیکن 25 ساله، گروهی از هواداران اینتر دیروز در حوالی ورزشگاه سن‌سیرو به سمت خودروی این زن آرژانتینی حمله کردند و آن را با پرتاب سنگ هدف قرار دارند. این حمله در حالی صورت گرفت که علاوه بر همسر ایکاردی، فرزندان او نیز سوار خودرو بودند.

فوتبال جهان| هواداران اینتر به همسر ایکاردی حمله کردند

خوشبختانه در این حادثه خطرناک هیچ شخصی آسیب ندیده است هرچند که با توجه به نوع حمله صورت گرفته امکان رخ دادن عواقبی تلخ برای او وجود داشت.  

به نظر می‌رسد که کنترل تنش موجود در روابط ایکاردی و باشگاه اینتر از کنترل خارج شده و اکنون هواداران قصد دارند به شیوه خودشان این موضوع را مدیریت کنند.

این نخستین باری نیست که هواداران اینتر، برای نشان دادن نارضایتی‌شان از رویکرد ایکاردی، پا را از حد فراتر گذاشته و خانواده او را هم به دردسر می‌اندازند.

زن برادرم مسبب مشکلات است !

این در حالی است که مدتی پیش خواهر ایکاردی در ادعای جنجالی عنوان کرد تمام دردسرهای ایکاردی، حاصل دخالت اشتباه و بی‌جای همسر و مدیربرنامه‌های ایکاردی یعنی «واندا نارا»ست. 

 به زعم خواهر کاپیتان سابق اینتر، نارا علاوه بر ایجاد اختلاف و تفرقه در خانواده، مشاوره‌های اشتباهی به ایکاردی می‌دهد. ماجرا آنجایی جالب می‌شود که خواهر ایکاردی مدعی شده مادرش و همه اعضای خانواده‌اش با این ازدواج مخالف بودند اما پافشاری مائورو، باعث این وصلت شد!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید