دستگیری باند سارقان مسلح در خوزستان

کدخبر: ۲۶۹۸۱۹
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری باند 5 نفره سارقین مسلح احشام و کشف 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
دستگیری باند سارقان مسلح در خوزستان

 

به گزارش اقتصادنیوز، سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی اندیمشک در گفت‌وگو با فارس در اندیمشک، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه احشام در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقین به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اندیمشک با تلاش شبانه روزی و اقدامات تخصصی موفق به شناسایی و انهدام باند 5 نفره سارقین مسلح در این خصوص شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با دستگاه قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه تمامی اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان تعداد 8 دستگاه گوشی تلفن همراه و 4 دستگاه خودرو سواری که در سرقت های مسلحانه از آنها استفاده، کشف و ضبط شد .

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیس، به 16 فقره سرقت مسلحانه و عادی شامل 4 فقره سرقت مسلحانه احشام2 فقره سرقت مسلحانه محتویات خودرو ،۱۰ فقره سرقت عادی احشام اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با اشاره به اینکه تعامل و همکاری مردم با پلیس موجب امنیت پایدار خواهد شد، افزود: از شهروندان عزیز خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد بزهکار و قانون گریز مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید