اولین واکنش حسن روحانی به استعفای ظریف

کدخبر: ۲۷۰۵۹۶
اقتصادنیوز: رییس جمهور با اشاره به این که وزارت امور خارجه ، بانک مرکزی و وزارت نفت در خط مقدم مبارزه در برابر آمریکا هستند، گفت: من از هر سه وزیر امور خارجه، وزیر نفت و رییس بانک مرکزی بابت تلاش‌هایشان تشکر می‌کنم.
اولین واکنش حسن روحانی به استعفای ظریف

به‌ گزارش ‌اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حسن روحانی در جمع مدیران بانک مرکزی در پنجاه و هشتمین مجمع عمومی این بانک سخن می‌گفت،  با اشاره به این که گزارشی که امروز به من داده شد، امیدوار کننده بود، اظهار کرد: آمریکا تمام توان خود را در تحریم سیستم بانکی ما گذاشته است. امروز خط مقدم ما در برابر آمریکا وزارت امور خارجه، بانک مرکزی و وزارت نفت است. سایر وزرای اقتصادی هم در خط دوم قرار دارند. اما خط اول مربوط به این سه نفر می‌شود.

وی افزود: از وزیر امور خارجه، وزیر نفت و رییس بانک مرکزی به خاطر ایستادگی و توانمندی‌شان تشکر می‌کنم.ظریف ، همتی و زنگنه نیروهایی بودند که در خط مقدم ایستاده اند. عمدتا فشارها هم بر این سه بخش است.

روحانی با اشاره به این که با وجود تحمل سختی‌ها موفقیت‌های بسیار خوبی هم داشته ایم، خاطر نشان کرد: هم سختی‌ها و هم موفقیت‌ها را باید در کنار هم قرار دهیم. ما هم سختی داریم و مردم هم توقعات درستی از ما دارند، اما پیشرفت هایی هم داشته ایم و باید مردم در جریان این پیشرفت‌ها قرار بگیرند. اگر وزارت امور خارجه کاری می‌کند، نماینده مردم است. دولت در کل منتخب مردم است. همه تلاش ها در واقع تلاش ملت ایران است،  ولی هر کسی در حد مسئولیت خود بار سنگینی را بر دوش دارد.

خبر کامل این نشست معتاقبا منتشر خواهد شد.

 

در همین رابطه: 

محبوب ترین عضو کابینه استعفا کرد

غیبت قابل تامل ظریف در دیدار مقام معظم رهبری و بشار اسد

روحانی با استعفای ظریف موافقت می‌کند؟

استعفای ظریف دلواپسان را ذوق‌زده کرد

محمدجواد ظریف چرا استعفا داد؟‌

بعد از استعفای ظریف، ایران هم از برجام خارج می‌شود؟

اولین اظهارنظر ظریف پس استعفا

 

سن روحانی هم استعفا می‌دهد؟

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید