نظر فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس درباره استیضاح روحانی

کدخبر: ۲۷۱۱۲۲
اقتصادنیوز: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت که ممکن است برخی بر اساس تصمیم شخصی طرح عدم کفایت سیاسی را امضا کرده باشند اما هیچ تصمیم فراکسیونی در این موضوع وجود ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سید حسین نقوی نماینده مردم ورامین و عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اظهارنظرها درباره طرح عدم‌کفایت سیاسی رئیس‌جمهور، گفت: ممکن است برخی از دوستان و اعضای فراکسیون ما نظرشان درباره طرح عدم کفایت سیاسی رئیس‌جمهور مثبت باشد و بر اساس تشخیص خود چنین طرحی را دنبال کرده باشند اما بنده به عنوان سخنگوی این فراکسیون اعلام کرده و می‌کنم که به چنین تصمیم فراکسیونی نداریم.

وی با بیان اینکه، اشکالات مطرح به عملکرد دولت موردتوافق همه اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی است، گفت: همه ما معتقد هستیم که روش مدیریت کشور اشکال دارد و برخی برای مدیریت کشور کاملاً ناکارآمد هستند منتهی به نظر ما روش مقابله با ناکارآمدی‌های دولت، استیضاح رئیس‌جمهور نیست و به هیچ عنوان چنین موضوعی در فراکسیون مطرح و مورد بررسی قرار نگرفته است.

نقوی گفت: تلاش ما این است که دولت محترم برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی، تدبیر کرده و ناکارآمدی‌ها مطرح را از بین ببرد اما متأسفانه برخی توجهی به مشکلات مردم ندارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید