اعلام میزان استفاده کنندگان از آیفون در جهان

کدخبر: ۲۷۲۴۹۳
اقتصاد نیوز:تیم مدیریت کمپانی اپل در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که در آغاز سال جدید میلادی (۲۰۱۹) ۱.۴ میلیارد گوشی اپل فعال در دست مردم جهان است.
اعلام میزان استفاده کنندگان از آیفون در جهان

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایمنا، طبق آمار منتشر شده در اطلاعیه تیم مدیریت شرکت تلفن همراه اپل، فروش تلفن‌های همراه این شرکت در سه ماهه نخست سال میلادی با کاهش ۱۵ درصدی همراه بوده است. البته آمار مربوط به تعداد دستگاه‌های فعال این شرکت در جهان نشان می‌دهد که اپل به عنوان یک شرکت شاخص تولید و عرضه انواع تلفن همراه در مسیر درستی قرار گرفته است.

در این اطلاعیه آمده است تمام دستگاه‌های فعالی که این شرکت در سراسر جهان به فروش رسانده است از جمله، تمام آیفون‌ها، مک‌ها (مک بوک، مک بوک ایر، مک بوک پرو، آی‌مک، آی‌مک پرو)، آیپدها، تلوزیون های اپل، آیپاد ها و ساعت‌های هوشمند این شرکت؛ ۱.۴ میلیارد دستگاه است و آماری از دستگاه‌های غیر فعال این شرکت در دست نیست.

همچنین مدیر عامل این شرکت، طی مصاحبه‌ای با روزنامه فاینشنال تایمز گفته "سهم تلفن‌های همراه اپل در این آمار، ۹۰۰ میلیون دستگاه است که شامل انواع آیفون‌ها می‌شود و این آمار نسبت به سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است". این گزارش اقتصادی از اپل نشان دهنده محکم بودن پایه کسب و کار این شرکت در دنیا است.

همچنین تیم پشتیبانی این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که رسیدن تعداد دستگاه‌های فعال اپل به رقم ۱.۴ میلیارد دستگاه یک رکورد بزرگ برای این شرکت در طول فعالیت آن محسوب می‌شود و رشد اقتصادی شرکت اپل مربوط به تمام نقاط جغرافیایی جهان است.

این در حالی است که آمار مربوط به تعداد دستگاه‌های فعال شرکت اپل در جهان هنوز کمتر از تعداد تلفن‌های اندرویدی است و گوگل در یک کنفرانس در سال ۲۰۱۷ میلادی اعلام کرده بود؛ بیش از دو میلیارد دستگاه تلفن همراه اندرویدی در دست کاربران قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید