سامانه بارشی در غرب مازندران امشب فعال می‌شود

کدخبر: ۲۷۴۸۲۶
اقتصادنیوز؛ احمد اسدی، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: : براساس نقشه‌های هواشناسی امروز عمدتا آسمانی صاف تا نیمه‌ابری شاهد هستیم و از شب افزایش ابر داریم که از سمت غرب استان بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد داریم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ احمد اسدی امروز گفت: روز گذشته جو پایداری حاکم بود که بیشینه دمای هوا مربوط به ساری با ۱۹ و سردترین دما مربوط به بلده با دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

وی افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی امروز عمدتا آسمانی صاف تا نیمه‌ابری شاهد هستیم و از شب افزایش ابر داریم که از سمت غرب استان بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد داریم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: بارش در مناطق سردسیر کوهستانی به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

اسدی تصریح کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به‌دلیل استقرار جریانات شمالی و عبور متناوب امواج تراز میانی جو انتظار داریم به‌تناوب شاهد بارندگی، وزش باد و کاهش دما در استان باشیم که ارتفاعات ابری و مه‌آلود همراه با بارش برف خواهد بود که اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: طی این مدت ساعات بعدازظهر و شب شرایط برای بارش‌ها مهیاتر خواهد بود.

معاون هواشناسی مازندران یاداور شد: روز چهارشنبه بارش‌های پراکنده داریم که انتظار داریم به‌تدریج از ناپایداری و ابرناکی آسمان مازندران کاسته شود و بعدازظهر چهارشنبه تا صبح پنج‌شنبه موقتا جو نسبتا پایداری حاکم خواهد شد.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران از امشب افزایش موج و به‌تدریج مواج پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید