ادامه جنگ ورزشی قطر با عربستان و امارات

کدخبر: ۲۷۶۶۱۱
اقتصاد نیوز: کشور قطر که قرار است جام جهانی فوتبال 2022 را میزبانی کند اخیرا یک بار دیگر علیه دو کشور عربستان و امارات موضع گیری ورزشی کرده است.
ادامه جنگ ورزشی قطر با عربستان و امارات

به گزارش اقتصاد نیوز، معاون دبیرکل ستاد برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تاکید بر اینکه این کشور در حال حاضر آمادگی برگزاری مسابقات ۴۸ تیمی را ندارد اعلام کرد عربستان و امارات جایی برای مشارکت در این میزبانی نخواهند داشت.

 ناصر الخاطر معاون دبیرکل ستاد برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر با اشاره به احتمال برگزاری این مسابقات با حضور 48 تیم گفت: مبنای اولیه برگزاری رقابت‌ها با حضور 32 تیم بود و باید بگوییم در حال حاضر آمادگی برگزاری مسابقات با 48 تیم را نداریم.

وی درباره احتمال موافقت اعضای فیفا با پیشنهاد 48 تیمی شدن جام‌ جهانی عنوان کرد: این مسئله هنوز نهایی نشده و درباره آن صحبت‌های مختلفی صورت می‌گیرد اما همه ما در حال بررسی احتمالات هستیم. حقیقت این است که قطر بر مبنای برگزاری جام جهانی با حضور 32 تیم آماده شده و در صورتی که برگزاری مسابقات با حضور 48 تیم قطعی باشد طبیعتا شرایط متفاوتی پیش روی ما ایجاد می‌شود.

 معاون دبیرکل ستاد برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر عنوان کرد: اگر در این شرایط به دنبال مشارکت کشورهای همسایه باشیم با توجه به مسائل دیپلماتیک موجود عربستان و امارات هیچ شانسی برای مشارکت ندارند. پیشنهاد ما همکاری با کشورهای عمان و یا کویت است. باید منطقی به شرایط موجود و امکاناتی که در اختیار داریم فکر کنیم چرا که 3 سال دیگر باقی مانده و می‌توانیم شرایط لازم را در این فرصت به وجود آوریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید