آب بیش از 250 واحد مسکونی در گلستان تخلیه شد

کدخبر: ۲۷۶۸۵۵
اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخلیه آب از بیش از ۲۵۰واحد مسکونی در استان گلستان خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز؛ سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا  در این باره اظهار کرد: از روز دوم فروردین ماه تا به امروز حدود ۴۲ نفر آتش‌نشان اعزامی از استان تهران در استان گستان و بیش از ۲۰نفر نیز در استان گلستان در حال فعالیت‌اند و با انجام فعالیت‌هایی از جمله تخلیه آب مشغول امدادرسانی هستند.

وی با بیان اینکه روزانه از ۱۰واحد مسکونی تخلیه آب انجام می‌شود،‌ گفت: انجام تخلیه آب از منازل مسکونی نسبت به روزهای نخست کاهش چشمگیری پیدا کرده است و همین امر نشان دهنده پیشرفت در انجام امدادرسانی است. تا کنون در مجموع از بیش از ۲۵۰منزل استان گلستان تخلیه آب انجام شده است. همچنین عملیاتی نیز برای رفع نشت گرگان رود انجام و از ورود سیلاب جلوگیری شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آبکشی از معابر این استان نیز همچنان ادامه دارد،‌ گفت: از روزهای نخست تا کنون ابکشی از سطح معابر شهر در حال انجام است و با توجه به ساختار معابر ، آب همچنان در بخشی از خیابان‌ها وجود دارد.

ملکی درباره امدادرسانی در استان لرستان نیز گفت: در حال حاضر در برخی از مناطق لرستان مقدار زیادی گل انباشه شده است که برای تخلیه آن نیاز به دستگاه‌های سنگین است از همین جهت این فعالیت بیشتر از سوی سازمان‌های دیگر انجام می‌شود اما با توجه به شرایط این استان نیز نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جهت انجام برخی از امدادرسانی‌ها همچنان در این استان مستقر هستند.

به گفته وی تا زمانی که حضور نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در امدادرسانی از سیل موثر باشد و بحران رفع شود، نیروها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید