تلاش برای خروج جاده سوسنگرد-بوستان از محاصره آب

کدخبر: ۲۷۷۰۲۶
اقتصادنیوز: معاون فنی و عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه با توجه به بازگشایی دریچه‌های سد کرخه بخش‌های پایین دست همانند سوسنگرد و بوستان شاهد آبگرفتگی بیشتر هستند، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا عصر امروز جاده سوسنگرد-بوستان را از محاصره آب خارج کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز؛ محمد تقی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آخرین اقدامات ستاد مدیریت بحران و استانداری تهران به عنوان استان معین سیل در خوزستان گفت: از روز گذشته با بازگشایی دریچه‌های سد کرخه، میزان آب بیشتر شده لذا به عنوان استان معین اقدامات پیشگیرانه خود را آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: ماشین آلات سنگین خود را افزایش دادیم تا با وجود افزایش حجم آب به سمت پایین دست و شهرستان‌های سوسنگرد و بوستان بتوانیم آب را کنترل کنیم. همچنین سیل بندهایی در اطراف کرخه ایجاد شده تا از ورود آب به شهر جلوگیری کنیم و این موضوع از ابتدای دشت آزادگان تقویت شده است.

وی ادامه داد: آب در نقطه قبل از بوستان در سطح جاده سوسنگرد-بوستان، جاده را محاصره کرده که با حضور مسئولین استان در محل هستیم و امیدواریم با اتخاذ راهکاری مناسب تا عصر امروز این جاده را از محاصره آب خارج کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید