پیش بینی ها از آیغون های جدید +جزییات

کدخبر: ۲۷۸۶۳۲
​اقتصاد نیوز:تحلیلگر ارشد اپل می گوید که گوشی بعدی این شرکت احتمالا دارای دوربین هایی بزرگتر برای مبارزه با رقبای آیفون و تسخیر بازار گوشی های هوشمند خواهد بود.
پیش بینی ها از آیغون های جدید +جزییات

به گزارش اقتصاد نیوز، پیش بینی ها حکایت از آن دارد که آیفون بعدی بر یک سیستم دوربین پیشرفته متمرکز شده است. درواقع احتمال می رود  بزرگترین و گرانترین آیفون جدید یک دوربین سه بعدی در بخش پشتی داشته باشد.

آیفون

مینگ چی کو که سال هاست با پیش بینی های درست خود بازار اپل را تحت تاثیر خود قرار داده است،معتقد است برگ برنده بعدی اپل استفاده از یک سیستم دوربین پیشرفته خواهد بود.

اما پیش بینی مهمتر این است که همین دوربین های پیشرفته و کیفیت تصویر می تواند به مصرف کنندگان دلیلی قوی برای ارتقا مدل های قدیمی تر گوشی خود ارائه دهد. این موضوع بر اساس  نظرسنجی هایی مطرح می شود که اخیرا با کمک کاربران آیفون انجام شده است و این افراد تاکید کرده اند که اگر بخواهند برای تغییر گوشی خود تصمیم بگیرند بر کیفیت دوربین تاکید فراوانی خواهند داشت.

طبق تحقیقات پیشین کو، انتظار می رود که مدل جدید آیفون شباهتی بسیار زیاد با آیفون های جدید داشته باشد. درواقع کو انتظار دارد آیفون جدید یک محصول 5.8 اینچی مشابه با آیفون XS فعلی یا آیفون XS Max ارائه کند.اما کو در مورد دوربین های آیفون چه انتظاری دارد؟

_بزرگترین تلفن - مدل "حداکثر" - شامل یک "دوربین سه گانه" با سه لنز است

_ این مدل جدید می تواند یک دوربین فوق العاده با استفاده از یک سنسور 12 مگاپیکسلی داشته باشد

_گوشی 6.1 اینچی اپل احتمالا دوربین دوم پشتی خواهد

_هر سه آیفون جدید احتمالا یک دوربین جلو خواهند داشت، که اغلب به نام یک دوربین خودکار، با یک سنسور 12 مگاپیکسلی، شناخته می شود

_آیفون های جدید می توانند از تکنولوژی های پوشش لنزهای سیاه استفاده کنند که باعث می شود لنز پنهان شود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید