همدردی حماس با ملت ایران

کدخبر: ۲۷۹۶۶۰
اقتصادنیوز : اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پیامی به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سیل اخیر، همدردی و همبستگی این جنبش با ملت ایران را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، متن پیام به این شرح است:

حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای حفظه الله

رهبر انقلاب جمهوری عزیز اسلامی ایران سلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

ضمن عرض سلام و درود

ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس فلسطین باکمال تأسف و تأثر وقایع دردناک و فاجعه باری که ظرف هفته ها و روزهای گذشته نسبت به مردم عزیز ایران اتفاق افتاد را پیگیری کردیم؛ وقوع ناگهانی سیل‌هایی که در استانهای زیادی از جمهوری عزیز اسلامی ایران به‌وقوع پیوست و دهها نفر از ساکنین را به کام مرگ کشاند و موجب ویرانی هزاران خانه و واحدهای مسکونی شد.

از خداوند متعال می‌طلبیم که قربانیان را مورد رحمت و مغفرت قرارداده و به ایشان و خانواده ها و بستگان ایشان صبر جمیل و تسلای خاطر عطا کرده و به مجروحین و مصدومین این حادثه شفای عاجل بخشد.

ما در جنبش حماس و همراه با مردم فلسطین با شما در حزن و اندوه‌تان به خاطر قربانیان فاجعه سیل ابراز همدردی کرده و خدمت جنابعالی و مردم عزیز ایران صمیمانه ترین تسلیت ها را عرض کرده و با جمهوری اسلامی ایران و با

مردم بزرگواران و خانواده های قربانیان و خسارات دیدگان ابراز همدردی و همبستگی و همراهی کامل خود را تقدیم داشته و از خداوند متعال می‌طلبیم که شما را حفظ کرده و از همه آفات و بلیات مصون نگه داشته و آسایش و امنیت را برای شما مستدام نگه دارد.

ابراز همدردی و همبستگی صمیمانه و سپاس فراوان ما را بپذیرید.

اسماعیل هنیه - رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی ( حماس )، فلسطین 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید