اعلام زمان‌بندی تولید وب‌سری‌های کودک‌آنلاین

کدخبر: ۲۸۰۶۱۶
اقتصادنیوز: در جلسه نشست همفکری برگزیدگان بخش ایده کودک‌ آنلاین، بار دیگر ایده‌های خود و تغییراتی را که تاکنون روی آنها صورت گرفته ارائه دادند و به بیان نظرات منتورها درباره ایده‌ها پرداختند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، جلسه همفکری و ایده‌پردازی میان برگزیدگان بخش ایده در محل شتاب‌دهنده کودک‌ آنلاین برگزار شد.

در این جلسه صاحبان ایده، بار دیگر ایده‌های خود و تغییراتی را که تاکنون روی ایده‌ها صورت گرفته ارائه دادند و به بیان نظرات منتورها درباره ایده‌ها پرداختند.

همچنین در یک فضای هم‌اندیشی دیگر شرکت‌کننده‌ها این فرصت را پیدا کردند تا پیشنهادات جدیدی را درباره هر ایده ارائه کنند.

بر اساس این گزارش، در حاشیه این جلسه زمان‌بندی هر شرکت‌کننده برای تولید اثر به او اعلام شد.

در آیین انتخاب جشنواره کودکآنلاین، ۲۰ اثر از ۱۸ صاحب‌ایده برگزیده شد که در این بین، دو صاحب‌ایده با دو اثر در لیست برگزیدگان قرار داشتند.

 بر اساس آیین‌نامه جشنواره در بخش وب‌سری قرار است یک سیزن (۱۰ قسمت) از هر اثر تا قبل از مراسم پایانی جشنواره تولید شود و آثار مورد ارزیابی نهایی قرار گیرند، ضمن آن که در نهایت شرایط توزیع وب‌سری‌ها برای استفاده مخاطب کودک و نوجوان فراهم خواهد شد.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودک‌آنلاین به دبیری سیدجمال هادیان در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده‌های برتر، مشارکت در تولید ایده‌ها و انتخاب تولیدات برتر برگزار می‌شود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید