طلایی‌ترین تعویض فوتبال ایران؛ 13 ثانیه و 5 گل!

کدخبر: ۲۸۱۸۳۴
​اقتصاد نیوز:یونس شاکری سیزده ثانیه بعد از ورودش به زمین، گل زد. این پنجمین گل این فصل شاکری به عنوان بازیکن تعویضی بود.
طلایی‌ترین تعویض فوتبال ایران؛ 13 ثانیه و 5 گل!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل ازسایت نود، تعویض طلایی یحیی گل‌محمدی باز هم گل زد. یونس شاکری در این فصل به عنوان بازیکن تعویضی 5 گل زد و 1 پاس‌گل داد. گل‌هایی که بیشتر آن‌ها هم سه امتیازی بود و امتیازات زیادی برای این تیم به همراه داشت. 

یونس شاکری فصل را به عنوان نیمکت‌نشین استارت زده بود. او هفته نخست لیگ را کامل از روی نیمکت دنبال کرد و در هفته دوم هم تا بیست دقیقه پایانی مسابقه منتظر ورود به زمین بود. یحیی در نهایت شاکری را در دقیقه 73 دومین مسابقه لیگ، به زمین فرستاد تا با گل دقیقه 94، تعویض طلایی هفته لقب بگیرد. البته این گل باعث نشد که شاکری به ترکیب فیکس پدیده برسد و در هفته سوم هم او به عنوان تعویضی به زمین رفت. شاکری در 25 دقیقه‌ای که بازی کرد، تنها گل تیمش را ساخت. جالب است که باز هم یحیی گل‌محمدی او را به عنوان بازیکن فیکس به زمین نفرستاد و در هفته چهارم فقط 24 دقیقه به شاکری فرصت حضور در زمین داد. شاکری در همان مدت کوتاه هم کار خودش را کرد و به سپیدرود گل زد. یحیی همچنان به شاکری به دید تعویض طلایی نگاه می‌کرد و شاکری هم او را رو سفید می‌کرد. یونس شاکری در هفته ششم مقابل ذوب‌آهن فقط هشت دقیقه بازی کرد، ولی گلِ برتری تیمش را زد.

شاکری کم‌کم نظر یحیی را جلب کرد و بیشتر از قبل توانست در ترکیب یازده نفره پدیده قرار بگیرد. شاکری سه گل دیگر هم در این مدت زد. تا اینکه دوباره در این هفته نیمکت‌نشین شد. شماره 60 پدیده در بازی دیروز مقابل سایپا، دقیقه 65 وارد زمین شد. شاکری برای گل زدن، فقط 13 ثانیه زمان لازم داشت و تنها گل بازی را به محض ورود به زمین زد. گلی که امید پدیده را برای کسب سهمیه آسیایی خیلی پررنگ‌تر از قبل کرد و آمار شاکری را به عنوان بازیکن تعویضی به 5 گل و 1 پاس‌گل افزایش داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید