آموزش رفع 7 مورد از مشکلات اینستاگرام

کدخبر: ۲۸۲۶۶۴
​اقتصاد نیوز:شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه اجتماعی است؛ اما مشکلاتی هم دارد. در این مقاله قصد داریم 7 مورد از مشکلات اینستاگرام و روش‌های حل آن را آموزش دهیم.
آموزش رفع 7 مورد از مشکلات اینستاگرام

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، اینستاگرام در طول سال‌های اخیر توانسته به تدریج از یک پلتفرم ساده اشتراک‌گذاری تصاویر به یک شبکه اجتماعی کامل تبدیل شود. در حقیقت اینستاگرام با داشتن سرویس ارسال پیام و ویدیوی اختصاصی در کنار سایر قابلیت‌ها توانسته کلیه خدمات یک شبکه اجتماعی که شما نیاز دارید را فراهم کند، اما هنوز نتوانسته برخی از نارضایتی‌ها را حل کند؛ اینطور که پیداست، کاربران توانسته‌اند راه‌حل‌هایی برای مشکلات اینستاگرام پیدا کنند.

رایجترین مشکلات اینستاگرام رو راه حل آنها

1: قرار دادن چند لینک در Bio

مشکلات اینستاگرام

اینستاگرام سیاست بسیار سختگیرانه‌ای در قبال لینک‌ها دارد؛ شما می‌توانید تنها یک لینک را در بخش Bio قرار دهید و لینک‌های نوشته‌شده در کپشن، قابلیت کلیک ندارند. Lnk.Bio، یک راه‌حل آنلاین بوده که به شما اجازه می‌دهد چند پیوند را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. هنگامی که برای اولین بار تنظیمات Lnk.Bio پروفایل خود را انجام دهید، می‌توانید تعداد زیادی از لینک‌های دلخواه خود را اضافه کرده و یک URL رایج برای آن‌ها ایجاد کنید. با این کار می‌توانید آدرس را در قسمت Bio اینستاگرام اضافه کرده تا کاربران با کلیک روی لینک، به لیست Lnk.Bio شما هدایت شوند.

یکی دیگر از قابلیت‌های Lnk.Bio را می‌توان افزودن تصاویر و توضیحات به ورودی‌های شخصی دانست، البته در صورتی که بخواهید هر کدام از آن‌ها را به یک پست خاص مرتبط کنید. تعدادی از ابزارهای دیگر هم وجود دارند که ممکن است مفید باشند، همچنین شما می‌توانید طرح لیست خود را مدیریت کنید. امکان پیکربندی پیوند سفارشی در صورت ارتقا وضعیت کاربری Lnk.Bio وجود دارد.

2: اشتراک‌گذاری پست‌های دیگران در Feed

مشکلات اینستاگرام
مشکلات اینستاگرام

اینستاگرام برخلاف شبکه‌های اجتماعی توئیتر و فیسبوک، گزینه اشتراک‌گذاری را ارائه نمی‌دهد، اما شما می‌توانید این عملکرد را از طریق برنامه شخص ثالث انجام دهید. تنها کاری که لازم است شما برای اشتراک‌گذاری پست‌های دیگران انجام دهید، ضربه زدن بر روی منوی سه نقطه کنار پست‌ها و انتخاب گزینه کپی‌ست، سپس آن را در برنامه شخص ثالث قرار دهید، همچنین این قابلیت در زمینه اشتراک‌گذاری عناوین و ویدیوها هم وجود دارد. اینطور که پیداست، برخی کاربران برای پست‌های اصلی خود از واترمارک استفاده می‌کنند، اما امکان حذف یا تغییر آن هم برای شما در دسترس قرار دارد.

3: دانلود تصاویر یا ویدیوهای اینستاگرام

مشکلات اینستاگرام

در صورتی که تصمیم دارید تصاویر یا ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنید، باید سراغ برنامه‌های شخص ثالث بروید. در حال حاضر گزینه‌های زیادی در فروشگاه‌های اپلیکیشن وجود دارند، اما دانلودگرام را می‌توان یک جایگزین مناسب توصیف کرد. با استفاده از برنامه DownloadGramمی‌توانید بلافاصله تصاویر یا ویدیوها را از اینستاگرام و IGTV دانلود کنید؛ یک رابط ساده که فقط نیازمند قرار دادن لینک و انتخاب گزینه دانلود است. بد نیست بدانید که این برنامه هیچ آگهی یا محدودیتی برای کاربران ندارد. دانلودگرام دارای طراحی ریسپانسیو بوده و شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی از آن در تلفن همراه خود استفاده کنید.

4: ایجاد فاصله بین خطوط در کپشن اینستاگرام

مشکلات اینستاگرام

یکی از مشکلات اینستاگرام را می‌توان نداشتن قابلیت ایجاد فاصله میان خطوط در کپشن عنوان کرد. گروهی از افراد سعی می‌کنند با ایجاد نقطه‌های متوالی و سایر نمادها، بخش‌های یک متن را از هم جدا کنند، اما یک روش ساده برای ایجاد فاصله میان خطوط وجود دارد. راه‌حل ایجاد فاصله میان خطوط در کپشن اینستاگرام، استفاده از نماد خالی نامرئی بوده که برای نوشتن زبان بریل مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ برنامه‌هایی نظیر Insta-Space به راحتی این قابلیت را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. شما فقط باید کپشن موردنظر خود را به صورتی که می‌خواهید، تایپ کنید و برنامه Insta-Space به طور خودکار متن را با نماد خاص ایجاد خواهد کرد. نتیجه به دست آمده را از طریق Copy و Paste در اینستاگرام قرار دهید. بد نیست بدانید که Insta-Space علاوه بر نسخه موبایل، دارای یک سرویس وب هم است.

5: آپلود تصاویر و ویدیو از کامپیوتر به اینستاگرام

مشکلات اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان اولین شبکه اجتماعی موبایل شناخته می‌شود و هنوز هم قابلیت آپلود از طریق وب‌سایت را ندارد، حتی شما از طریق برنامه‌های ویندوز و شخص ثالث هم به سختی می‌توانید راه‌حلی جهت آپلود پیدا کنید، بنابراین چگونه می‌توان از کامپیوتر برای ارسال پست در اینستاگرام استفاده کرد؟ پاسخ این سوال در صفحه پیشرفته وب اینستاگرام مبتنی بر برنامه قرار دارد، جایی که امکان آپلود از طریق کامپیوتر امکان‌پذیر است.

مرورگر ویوالدی را دانلود کنید؛ این برنامه دارای یک ابزار جذاب بوده که به شما اجازه می‌دهد نسخه موبایل وب‌سایت‌ها را در نوار کناری مرورگر داشته باشید، بنابراین اگر اینستاگرام را به عنوان یکی از پانل‌ها تنظیم کنید، PWA را مشاهده خواهید کرد. تنها اقدامی که باید برای پیکربندی انجام دهید، اجرای برنامه Vivaldi و انتخاب آیکون پلاس موجود در لبه سمت چپ و همچنین ورود به آدرس Instagram.com است، در این قسمت شما رابط کاربری اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد و برای آپلود تصاویر و فایل‌های ویدیویی، کافی‌ست نماد افزودن موجود در وسط کادر را انتخاب کنید.

6: کاهش داده و مصرف انرژی

مشکلات اینستاگرام
مشکلات اینستاگرام

اینستاگرام همانند سایر برنامه‌های فیسبوک، منابع و انرژی را به طور کامل مصرف می‌کند؛ در صورتی که مواظب نباشید، ممکن است به راحتی درآمد ماهیانه خود را صرفا با استفاده از اینستاگرام از دست بدهید. برای حل این مشکل از مشکلات اینستاگرام ، تنها کافی‌ست به سراغInstagram Lite بروید؛ Instagram Lite یک نسخه کوچک‌تر از برنامه اصلی بوده که هنوز هم ویژگی‌های زیادی همانند آپلود استوری، پست‌های معمولی و مرور کردن اینستاگرام را ارائه می‌دهد. برنامه Instagram Lite به عنوان یک برنامه وب در دسترس قرار دارد، اما نسخه اندروید را می‌توانید از گوگل پلی دریافت کنید. این نسخه از اینستاگرام علاوه بر مصرف انرژی بسیار کم، سایزی معادل نصف برنامه اصلی دارد.

7: ارسال پیام مستقیم در کامپیوتر

مشکلات اینستاگرام

با وجود آن که ارسال پیام مستقیم در اینستاگرام به یکی از جنبه‌های مهم این شبکه اجتماعی تبدیل شده است، اما هنوز امکان دسترسی و ارسال پیام از طریق دسکتاپ وجود ندارد. شما برای حل این مشکل می‌توانید با استفاده از رابط IG: dm تمام مکالمات خود را از طریق کامپیوتر مشاهده کنید، همچنین امکان پاسخگویی هم فراهم شده است. اینطور که پیداست، قابلیت جستجو در میان کاربران و آغاز مکالمه جدید با آن‌ها نیز وجود دارد، البته این برنامه به طور شگفت‌انگیزی امکان ارسال تصاویر و ویدیو را هم ایجاد کرده است. بد نیست بدانید IG: dmدارای ویژگی‌های دیگری هم است؛ شما می‌توانید قابلیت Seen را غیر فعال کنید و ببینید که کدام یک از کاربرها، شما را دنبال نمی‌کنند. امکان نصب IG: dm در مک، ویندوز و لینوکس وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید