اپلیکیشنی که پس از تصادف به کمک رانندگان می شتابد

کدخبر: ۲۸۷۱۶۹
اقتصاد نیوز:ولوو یکی از شرکت هایی است که همواره توجه ویژه ای به بحث ایمنی داشته و محصولات آن به دلیل امنیت بالا شهرت و محبوبیتی جهانی دارند. در کنار تلاش برای پیشگیری از وقوع حوادث و حفاظت از جان سرنشینان در لحظات اولیه تصادفات، اپراتورهای این کمپانی بعد از دریافت اطلاعات مربوط به یک سانحه، بلافاصله به خودرو متصل شده و وضعیت سلامتی راننده و دیگر افراد را پیگیری می کنند.

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو، حال این خودروساز خوشنام سوئدی پا را فراتر نهاده و اپلیکیشنی رایگان به نام Car Accident Advisor معرفی کرده که با هدف کمک به رانندگان در پیگیری امور مربوط به پس از تصادف توسعه یافته است.

volvo-usa-post-accident-guidance (1)

این اپلیکیشن نقش سرویس ها و خدمات ضروری را ایفا نموده و راهنمایی هایی را در راستای مستندسازی، انجام امور بیمه و کارهای مربوط به تعمیر خودرو را در اختیار راننده می گذارد تا وی راحت تر و با خیالی آسوده تر بتواند گام های لازم را بردارد.

در صورت وقوع سانحه برای یکی از محصولات ولوو، بخش مشتریان این شرکت با راننده تماس گرفته و نسبت به سالم بودن و عدم نیاز او به مراقبت های پزشکی، اطمینان حاصل می کند. چنانچه مالک در شرایط نرمال به سر ببرد، پیامی به تلفن همراه او ارسال می شود که حاوی لینک دانلود و فعالسازی اپلیکیشن Car Accident Advisor است.

volvo-usa-post-accident-guidance (2)

با نصب و اجرای این اپلیکیشن اپراتورهای ولوو درباره چگونگی ثبت اطلاعات و تصاویر لازم مربوط به صحنه تصادف، مالک خودرو را راهنمایی می کنند. جالب اینکه اگر فرد مورد نظر درخواست کند، به شرکت بیمه گر خودرو اطلاع داده شده و تعمیرگاه های مجاز نزدیک محل زندگی نیز به او پیشنهاد داده می شوند تا فرایندهای معمول با سرعت بیشتری جریان پیدا کنند.

volvo-usa-post-accident-guidance (4)

اپلیکیشن یا به عبارت بهتر سرویس ولوو در ایالات متحده به طور خودکار برای مدل های 2015 و جدیدتر از طریق سیستم ارتباطی درخواست کمک ولوو فعال می شود. دارندگان مدل های قدیمی تر ولوو می توانند با برقراری تماس با بخش امور مشتریان این اپلیکیشن را دریافت کنند. آقای اسکات دورینگ (Scott Doering) معاون ارشد شاخه ایالات متحده ولوو درباره سرویس جدید این شرکت گفته:

اپلیکیشن Car Accident Advisor می تواند در انجام کارهای پس از تصادف، رانندگان را راهنمایی کند. ما سخت تلاش می کنیم با تکنولوژی های داخل خودرو تا حد ممکن تصادفات را به صفر رسانده یا اثرات آنها را کاهش دهیم.

در صورت وقوع یک تصادف، حال ما اپلیکیشن Car Accident Advisor ولوو را داریم که می تواند دارندگان محصولات این کمپانی را در طول تمامی مراحل، از جمع آوری داده گرفته تا مدیریت امور بیمه و تعمیر خودرو قدم به قدم یاری کند.

این برنامه نه تنها آرامش خاطر زیادی را به ارمغان می آورد، بلکه کمک می کند اتومبیل تصادفی با رعایت استانداردهای سختگیرانه کمپانی ولوو تعمیر شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید