محسن هاشمی :دیدار اعضای شورای شهر با رییس قوه قضاییه را بیش از حد بزرگ کردید

کدخبر: ۲۸۷۹۶۲
اقتصادنیوز : رییس شورای شهر تهران می‌گوید خبر دیدار اعضای شورای شهر تهران با رییس قوه قضاییه بزرگ نمایی شده است و این دیدار به دلیل احترام به رییس تازه قوه قضاییه است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اسکان نیوز، هنوز مشخص نیست پیروز حناچی در دیدارش با رییس قوه قضاییه چه مسائلی را مطرح کرده است. او چند هفته پیش به دیدار رییس تازه قوه قضاییه رفته است اما گزارشی در خصوص این دیدار به اعضای شورای شهر تهران نداده است  و اعضای شورای شهر تهران در برابر این پرسش که شهردار تهران در این دیدار چه مسائلی را مطرح می کنند ابراز بی اطلاعی می کنند.

رییس شورای شهر تهران می گوید: در جلسه هم اندیشی اخیر شورای شهر با شهردار نیز سخنی در خصوص این دیدار مطرح نشد.

قرار بود اعضای شورای شهر تهران هم دیداری با ابراهیم رییسی داشته باشنداما محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران می گوید: رسانه ها خبر دیدار شورا با رییس قوه قضاییه را بزرگ کرده اند.

او  می گوید: ابتدا از شما یک گلایه دارم که خبر دیدار با رییس قوه قضاییه را بیش از حد بزرگ کرده و ایجاد شبه شد ،سوال ازمن این بود که شما به دیدار رییس قوه قضاییه می روید و طبیعی است که با توجه به تغییر رییس قوه قضاییه  به دیدار رییس تازه قوه قضاییه بریم.

وی ادامه می دهد : وقتی هم که به دیدار رییس قوه قضاییه برویم که تنها احوالپرسی نمی کنیم بلکه یک سری حرف هایمان را هم به آنها می زنیم. اما خبر درخواست دیدار با رییس قوه قضاییه به شکلی بازتاب داده شد که ما می خواهیم برخی پرونده ها مانند املاک و ... را فعال کنیم    و یک جمله احترام آمیز من به آقای رییسی بزرگ نمایی شد. ما درخواست ملاقات با آقای رییسی را داریم چون ایشان تازه آمده و ما باید احترام بگذاریم و حرف هایمان را هم در این دیدار بزنیم و مشکلاتمان را بگوییم و همه موضوعات و مشکلات را هم مطرح می کنیم. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید