ناپدید شدن ۲۳ متر از یک پل فلزی در روسیه

کدخبر: ۲۸۸۲۸۸
اقتصادنیوز : بنا به اعلام منابع محلی، بخشی از یک پل فلزی واقع در منطقه‌ای دورافتاده در شمالی غربی روسیه به طرز عجیبی ناپدید شده که احتمالا مورد سرقت قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندین اکسپرس، بنا به گفته ساکنان محلی بخشی از یک  پل فلزی  در روسیه به طرز عجیبی ناپدید شده است.

در یک اتفاق عجیب بخشی از یک پل که در منطقه‌ای دور افتاده در کشور روسیه واقع بود، به طرز عجیبی ناپدید شد که گفته می‌شود احتمالا به  سرقت  رفته است. ناپدید شدن این پل دورافتاده سبب تعجب ساکنان محلی شده است. پل به سرقت رفته در شهر مورمانسک در مناطق دور افتاده شمال غربی روسیه و در نزدیکی مرز این کشور با نروژ و فنلاند واقع شده است.

عکس‌های هوایی گرفته شده از این پل به سرعت در رسانه‌های اجتماعی روسیه منتشر شد. به دنبال آن تحقیقاتی برای پی بردن به ناپدید شدن غیر معمول ۵۶ تن از این پل آغاز شد. این پل بر روی رودخانه امبا در روسیه قرار داشت.

بنا به گزارش مسکو تایمز، حوادث طبیعی نمی‌تواند عامل ناپدید شدن ۲۳ متر از این پل باشد. ساکنان محلی در گمانه زنی فوری پس از این حادثه احتمال به سرقت رفتن بخشی از این پل را مطرح کرده و پلیس محلی به سرعت در جریان موضوع قرار گرفت. با این حال رسانه‌های محلی روسیه اعلام کردند این اولین بار نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

در سال ۲۰۰۸ نیز پلیس روسیه سارقان فلزات قراضه که بخشی از یک پل بزرگتر به وزن ۲۰۰ تن را در اقدامی شبانه به سرقت بردند، را دستگیر کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید