ظریف: تیم ب آمریکا را از مذاکره با ایران بیرون کشاند

کدخبر: ۲۹۱۰۳۷
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر با تاکید بر این موضوع که «تیم ب» از دیپلماسی نفرت دارد نوشت که این «تیم ب» بود که آمریکا را از مذاکره با ایران بیرون کشاند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، «محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر نوشت که «تیم ب» (بنیامین نتانیاهو، جان بولتون، بن زاید و بن سلمان) بودند که آمریکا را از مذاکره با ایران بیرون کشاندند.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «می‌دانید چرا آنها که ثابت شده از دیپلماسی نفرت دارند ناگهان به گفت‌وگو علاقه‌مند شدند. یادداشت سال 2017 جان بولتون در خصوص نابودی برجام را بخوانید.ایران هرگز میز مذاکره را ترک نکرد. «تیم ب» در حالی که در حال توطئه برای جنگ بود، آمریکا را (از میز مذاکره) بیرون کشید.»

ظریف شب گذشته نیز در پیامی در توئیتر به سخنان ترامپ درباره حضور نظامی آمریکا در خلیج فارس اشاره کرد و نوشت: «دونالد ترامپ صد در صد درست می‌گوید که ارتش ایالات متحده هیچ ربطی به خلیج فارس ندارد. خارج کردن نیروهایش ( از خلیج فارس ) کاملا در راستای منافع ایالات متحده و جهان است. ولی اکنون روشن است که "تیم ب" نگران منافع ایالات متحده نیست؛ آنها از دیپلماسی بیزار و تشنه جنگ هستند.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید