کشف 444 کیلوگرم مواد مخدر در سه ماهه نخست کاشان

کدخبر: ۲۹۱۰۳۸
فرمانده انتظامی کاشان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری افزایش 265 درصدی کشفیات در حوزه مواد مخدر،150 درصد افزایش در دستگیری افراد توزیع کننده و 7 درصد افزایش دستگیری معتادان را نسبت به مشابه سال گذشته داشته‌ایم.
کشف 444 کیلوگرم مواد مخدر در سه ماهه نخست کاشان

به گزارش اقتصادنیوز، سرهنگ علی پورکاوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس کاشان با اشاره به کشف 444 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه‌ماهه نخست سال اظهار کرد: در سه‌ ماهه نخست سال جاری افزایش 265 درصدی کشفیات در حوزه مواد مخدر،150 درصد افزایش در دستگیری افراد توزیع‌کننده و 7 درصد افزایش دستگیری معتادان را نسبت به مشابه سال گذشته داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به همکاری گسترده با فرمانداری و آموزش‌ و پرورش در راستای مبارزه با مواد مخدر گفت: در بحث مبارزه با مواد مخدر سه رویکرد مهم آموزش و بالا بردن سطح آگاهی مردم، بازپروری معتادان و مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر دنبال می‌شود.

وی بابیان اینکه سن اعتیاد در کاشان پایین آمده است افزود: بیشترین میانگین بین مصرف‌کنندگان 18 تا 27 سال است که بدین منظور موضوع آگاه‌سازی را از مدارس آموزش‌وپرورش شروع کرده‌ایم.

پورکاوه درباره تصادفات نیز عنوان کرد: ما در کاشان شاهد کاهش 25 درصدی تصادفات منجر به فوت هستیم این در حالی است که در تصادفات جرحی 26 درصد افزایش‌یافته است که ناشی از مشکلات شهری و ترافیکی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید