نقوی حسینی:

هدف قرار دادن پهپاد غیرقابل ردیابی آمریکایی‌ها شکست سنگینی بود

کدخبر: ۲۹۱۳۶۲
نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای گفت: بعد از هدف قرار گرفتن پهپاد پیشرفته آمریکایی‌ها توسط جمهوری اسلامی ایران که به قول خودشان قابل‌ردیابی و ردگیری نبوده آمریکایی‌ها را خیلی مات و مبهوت شدند چراکه شکست سنگینی را متحمل شدند.
هدف قرار دادن پهپاد غیرقابل ردیابی آمریکایی‌ها شکست سنگینی بود

به گزارش اقتصادنیوز، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ورامین، در خصوص تحریم‌های جدید آمریکا که چند تن از سرداران و فرماندهان سپاه پاسداران را تحریم کرده، اظهار کرد: این تحریم‌ها هیچ تأثیری در رشد و بالندگی نیروهای نظامی به‌خصوص هوافضای سپاه نخواهد گذاشت چراکه روزبه‌روز در حال پیشرفت و طرقی است.

وی گفت: بعد از هدف قرار گرفتن پهپاد پیشرفته آمریکایی‌ها توسط جمهوری اسلامی ایران که به قول خودشان قابل‌ردیابی و ردگیری نبوده آمریکایی‌ها را خیلی مات و مبهوت شدند چراکه شکست سنگینی را متحمل شدند.

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: اقدام عجولانه و متناقض آمریکایی‌ها به خاطر سهمگین بودن ضربه‌ای است که خورده‌اند غیرقابل‌تصور بود.

نقوی حسینی ادامه داد: خوردن چنین ضربه‌ای از سیستم موشکی و دفاعی ایران برای آمریکایی‌ها باورکردنی نبود.

وی تصریح کرد: تحریم کردن مقامات رسمی کشور، فرماندهان و سرداران عالی‌رتبه سپاه از سوی آمریکا در چارچوب قوانین بین‌المللی نیست و خلاف مقررات است.

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بعد از مورد اصابت قرار گرفتن پهپاد آمریکایی‌ها اقدامات بعدی مسئولان امریکا درنهایت کم‌تجربگی بود که رئیس‌جمهور امریکا از نیروهای هوافضای سپاه بابت مورد هدف قرار ندادن هواپیمایی آمریکایی که دارای 35 سرنشین بود، تشکر کردند.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی در حوزه‌های مختلف به‌صورت شبانه‌روزی از مرزهای کشور محافظت می‌کنند و اجازه ورود هیچ بیگانه‌ای را نمی‌دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید