جهت آرامش بیشتر این وسایل را از اتاق خواب دور بریزید + عکس

کدخبر: ۲۹۱۷۴۳
اقتصادنیوز: آرام ترین اتاق هر خانه ای را باید برای خوابیدن در نظر گرفت. خواب یک نیاز حیاتی برای بدن ماست که هر کس باید با توجه به مشغله خود مراقب سلامتی و این نیاز مهم خود باشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نیک صالحی؛  حتی اگر مشغله فراوانی دارید باید زمانی را به خواب و استراحت خود تخصیص بدهید. اتاق خوابی را که برای استراحت و آرامش خود در نظر گرفته اید باید از وسایلی که انرژی منفی به شما می دهند خالی کنید. با نیک صالحی همراه باشید تا درباره وسایل اضافه اتاق خواب و ضرورت دور ریختن آن ها آشنا شوید.

دور انداختن وسایل اضافه اتاق خواب

بعضی وقت ها دور انداختن کار سختی می شود، اما به ما اعتماد کنید و چیزهایی که می گوییم را از اتاق خواب محبوبتان حذف کنید (و یا بعضی را به سطل زباله منتقل کنید!). مطمئن باشید پس از انجام همه این موارد اتاق خوابی تمیز و آرامش بخش خواهید داشت. پس آماده باشید تا به خوابی آرامش بخش تر سلام کنید.

بالش هایی که به عقب بر نمی گردند

می خواهید بدانید برای اینکه بالش هایتان را نگه دارید یا خیر چه آزمایشی باید انجام دهید؟ بالش را از وسط تا کنید و اگر به حالت قبلی نجست بهتر است بالش را دور بیاندازید و به فکر خرید بالشی جدید باشید. مطمئن باشید این کار کمک می کند راحت تر بخوابید.

وسایل اضافه اتاق خواب

بالش هایی که به عقب بر نمی گردند

وسائل بی مصرف مختلف

تحقیقات نشان داده مادرتان حق داشته که مجبورتان می کرده همیشه اتاقتان را مرتب کنید. فضای نا مرتب و شلوغ باعث ایجاد اضطراب و کاهش کیفیت خواب می شود. پس وسائل مختلف و کاغذهایی که بی دلیل اتاق خوابتان را شلوغ کرده اند دور بیاندازید. فقط وسائلی را در اتاق خواب نگه دارید که واقعا به درد می خورند و استفاده دارند.

وسایل اضافه اتاق خواب

وسائل بی مصرف مختلف

ضرورت دور ریختن وسایل اضافه اتاق خواب

کتاب هایی که خوانده اید

مطمئنا کتاب ها گاهی می توانند باعث یک گفت و گوی فوق العاده شوند اما مهمان ها معمولا کاری به اتاق خواب شما ندارند! بنابراین کتاب هایی که خوانده ای را در اتاق خواب رها نکنید بهتر استاگر از آنها خوشتان آمده به دوستانتان بدهید تا آنها هم از این نوشته ها لذت ببرند.

وسایل اضافه اتاق خواب

کتاب هایی که خوانده اید

لباس هایی که هرگز نمی پوشید

اعتراف کنید: واقعا به ده تا لباس سفید نیازی ندارید پس به جای اینکه بگذارید کمدتان را بی دلیل پر کنند، آنهایی را که هرگز استفاده نمی کنید بیرون بکشید و به کسانی که واقعا احتیاجشان دارند ببخشید به کسانی که حتی یک لباس سفید هم ندارند!

وسایل اضافه اتاق خواب

لباس هایی که هرگز نمی پوشید

لوازم آرایشی قدیمی

دانشمندان دانشگاه متروپولیتن لندن می گویند محصولات آرایشی که تاریخ مصرفشان می گذرد یا قدیمی می شوند ممکن است حاوی باکتری های خطرناکی شوند که برای سلامت مضر است.بنابراین مطمئن شوید همیشه از مدت زمان استفاده از لوازم آرایشی تان با خبرید.

وسایل اضافه اتاق خواب

لوازم آرایشی قدیمی

تکنولوژی های قدیمی

همچنین بخوانید :  اتاق خواب سلطنتی و لاکچری به سبک 2018

چیزهایی مانند گوشی همراه ۱۰ سال پیشتان، لپ تاپ قدیمی تان، ساعت زنگ داری که دیگر کار نمی کند، خودتان می توانید کلی مورد دیگر نیز اضافه کنید. اگر دیگر از این وسائل استفاده نمی کنید فقط باعث بالا رفتن ترافیک وسائل در اتاق خوابتان شده اند پس هرچه زودتر از شرشان خلاص شوید.

وسایل اضافه اتاق خواب

تکنولوژی های قدیمی

سبد رخت چرک های لبریز شده تان

این سبد لبریز از لباس جایش در اتاق نیست چون با دیدنش به یاد کارهای خانه ای می افتید که باید انجامشان دهید و تنها استرستان بالا و بالاتر می رود. به همین خاطر است که این سبد باید نزدیک ماشین لباس شویی نگه داشته شود اتاق خواب محل آرامش گرفتن است.

وسایل اضافه اتاق خواب

سبد رخت چرک های لبریز شده تان

وسایل اضافه اتاق خواب کدامند

حیوان خانگی تان

فقط کافیست در را به روی دوست چهارپای خود ببندید، چرا؟ تحقیقات نشان داده ۳۰ درصد از افرادی که با حیوان خانگی شان می خوابند به خاطر آنها از خواب بیدار می شوند، ۶۵ درصد از آنها کیفیت خوابشان کاهش پیدا کرده و ۵ درصد هم گفته اند نمی توانند دوباره به خواب بروند.

با بیرون انداختن این وسایل از اتاق خوابتان، آرامش بیشتری خواهید داشت +تصاویر

حیوان خانگی تان

توده مجلات خوانده نشده

می دانم می دانم این مجلات را نگه داشته اید تا یک آخر هفته که بیکار بودید بخوانید. اما در بیشتر مواقع چنین اتفاقی نمی افتد همانطور که قبلا هم پیش نمی آمد این بار هم فقط یک پشته مجله جمع کرده اید.

وسایل اضافه اتاق خواب

توده مجلات خوانده نشده

تلفن همراه

بیایید دلایل حذف گوشی همراه از اتاق خواب را با هم بشماریم: اول اینکه گوشی همراهتان از صندلی توالت هم کثیف تر است. نگاه کردن و خواندن از روی صفحه این وسیله به خواب رفتن را هنگام شب سخت تر از همیشه می کند. وقتی خوب نخوابید چشمانتان تحریک می شود ممکن است بی دلیل دچار استرس و افت شدید خلق و خو شوید. پس این وسیله را حداقل وقت خواب کنار بگذارید.

وسایل اضافه اتاق خواب

تلفن همراه

بد نیست بدانید مختل شدن خواب به دلیل وجود حیوان خانگی

گربه‌ها قهرمان خوابیدن هستند و می‌توانند تا ۱۵ ساعت در روز بخوابند. اما چرخه خواب آن‌ها شبیه به ما نیست. ممکن است یک گربه در طول روز خواب باشد و فعالیتش را از ساعت ۲ بامداد، زمانی که برای خواب ما مناسب است آغاز کند. جدا از این‌ها گربه‌ها ممکن است برای جلب توجه شما در زمانی که خواب هستید به شما چنگ بزنند تا بیدارتان کنند. این کار باعث می‌شود برای روز بعد به اندازه کافی استراحت نکنید و خوابتان کامل نشود. مرکزی تحقیقاتی که روی خواب انسان‌ها مطالعه می‌کند مدعی شده بیش از ۲۰ درصد افرادی که برای خواب مشکل دارند شب‌ها با حیوان خانگی‌شان می‌خوابند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید