فوتبالیست مشهور مخفیانه ازدواج کرد +عکس

کدخبر: ۲۹۲۹۶۵
اقتصاد نیوز: گرت بیل به شکل مخفیانه و بدون حضور بخش قابل توجهی از اقوام و نزدیکانش، با «اما ریس جونز» ازدواج کرد.
فوتبالیست مشهور مخفیانه ازدواج کرد +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از  فوتبالی، گرت بیل ستاره 29 ساله رئال مادرید با نامزدش اما ریس جونز در حضور 60 تن از اقوام و نزدیکانش ازدواج کرد. مراسم ازدواج گرت بیل در هتلی پنج ستاره در شهر مایورکا در اسپانیا برگزار شد. مشکلاتی که برای اقوام و نزدیکان همسر بیل ایجاد شده بود، باعث شد تا این مراسم بسیار خلوت و بدون حضور هم تیمی ها برگزار شود. 

گرت بیل

مارتین پدر 55 ساله همسر گرت بیل که سال گذشته به علت کلاهبرداری به حبس محکوم شده بود، در لیست مهمانان مراسم حضور نداشت و حتی جان و ایوا، پدر بزرگ و مادربزرگ همسر بیل هم دعوت نشدند. جان با دلخوری از این قضیه گفت:"نمی توانم باور کنم که آنها این کار را کرده اند. می دانستیم که مراسم قرار است برگزار شود و انتظار داشتیم که دعوت شویم. وقتی پدرش زندانی شد، من نقش پدرش را داشتم و خیلی به "اما" کمک کردم. "

برنامه اولیه بیل و همسرش این بود که یک مراسم ازدواج شیک برگزار کنند و حتی از بیانسه خواننده سرشناس برای اجرا در مراسم دعوت کنند. اما بحران خانوادگی باعث شد تا مراسم به شکل خصوصی برگزار شود. 

پلیس در سال 2017 یک ساک حاوی پول نقد، کوکائین و ساعت را از خانه پدربزرگ همسر  بیل کشف کرد. از سویی دیگر خودروی عمه "اما" نیز توسط چند خرابکار به آتش کشیده شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید