واکنش توئیتری عارف به خبر ممانعتش از جمع‌آوری امضا برای پرونده محمدرضا خاتمی

کدخبر: ۲۹۴۲۲۵
اقتصادنیوز : محمدرضا عارف می‌گوید موضوع پرونده محمدرضا خاتمی درباره انتخابات ۸۸ را از مسئولان ارشد قوه قضائیه پیگیری کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، صبح امروز بود که علی مطهری از جمع‌آوری امضا از سوی تعدادی از نمایندگان برای ارسال نامه به وزیر دادگستری خبر داد.

علی مطهری گفت که «برخی نمایندگان درباره نحوه رسیدگی به پرونده محمدرضا خاتمی در حال جمع‌آوری امضا برای نامه‌ای اعتراضی خطاب به وزیر دادگستری هستند. اگر بنا بود که ادعای متهم بررسی نشود و دادگاه صرفاً به نظر شورای نگهبان استناد کند، به چه علتی دادگاه تشکیل شد؟»

اما ساعتی بعد خبر آمد که ارسال نامه تذکر نمایندگان اصلاح طلب مجلس به وزیر دادگستری برای رسیدگی به دفاعیات محمدرضا خاتمی از دستورکار فراکسیون امید مجلس خارج شد. 

در میان بازهم نام محمدرضا عارف بر سر زبان‌ها افتاد، چرا که گفته شد، محمدرضا عارف اعلام کرده است که با کلیت نوشتن نامه مخالف است و این موضوع را به صلاح نمی‌داند. برای همین با اینکه تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس و عضو فراکسیون این را امضا کرده بودند با این اعلام نظر پیگیری نامه از دستور کار فراکسیون خارج شد.

حالا محمدرضا عارف در توئیتی به حواشی جمع‌آوری امضا درباره پرونده محمدرضا خاتمی پاسخ داده است. 

رئیس فراکسیون امید در توئیتر نوشته است: می‌گویند شخص من در ارتباط با نامه فراکسیون امید درباره آقای محمدرضا خاتمی مخالفت کرده‌ام؛ در حالی که شخضا پرونده ایشان را به دور از آنکه رسانه‌ای کنم از طریق مسئولان ارشد قوه قضائیه پیگیری کرده‌ام.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید