رئیس قرارگاه عمار: برجام هم برای ایران ضرر بود هم امریکا

کدخبر: ۲۹۴۳۱۶
اقتصادنیوز: رئیس قرارگاه راهبردی عمار گفت: برجام به خودی خود جز ضرر هیچ چیزی برای کشور نداشت اما از سوی دیگر دونالد ترامپ نیز از برجام خارج شد چون فهمید این توافق برای آمریکا نیز جز ضرر چیزی نداشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مهدی طائب امشب در جمع مردم چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان امروز بهتر از جوانان گذشته هستند چراکه در گذشته این حجم تهاجم فرهنگی که به‌واسطه ماهواره‌ها، اینترنت و... ایجاد نشده نبود.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب می‌فرمایند یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که امروز میلیون‌ها جوان متخصص در اختیار داریم، افزود: آنچه در انتخابات مهم است حضور حداکثری است که به هیچ وجه نباید آن را از دست داد.

وی با بیان اینکه هر کار که باعث ریزش تعداد آرا شود مورد تایید نیست، ادامه داد: به هر حال در جامعه یک خط و اصولی وجود دارد، یک گروه اصلاح طلب و گروه دیگر اصول‌گرا هستند به همین دلیل نمی‌توان انتخابات را یک‌طرفه برگزار کرد.

طائب تاکید کرد: پیام بیانیه گام دوم انقلاب این است که گام اول انقلاب تثبیت شده است.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار  خاطرنشان کرد: برجام به خودی خود جز ضرر هیچ چیزی برای کشور نداشت اما از سوی دیگر دونالد ترامپ نیز از برجام خارج شد چون فهمید این توافق برای آمریکا نیز جز ضرر چیزی نداشته است.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا گفت: ما در برجام از ایران بازی خوردیم این تعهد قرار بود رفتار منطقه‌ای ایران را تغییر دهد اما هیچ تغییری را شاهد نیستیم.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند زمانی که امام خمینی (ره) حرکت خود را آغاز کرد دنیا به دو بلوک ابرقدرت شرق و غرب تقسیم شده بود، اما طی 40 سال رئیس بلوک شرق نابود شد و رئیس بلوک غرب در حال احتضار است.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار است که فردی رئیس قوه قضاییه شده که رشد یافته این قوه است، افزود: اصلاح قوه قضاییه کاری سخت است اما آنچه این قوه را رنج می‌دهد اشرافی‌گری است، ساده‌زیستی رئیس جدید این قوه نکته مثبتی است که می‌تواند با اشرافی‌گری مقابله کند.

طائب به مباحث فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: تنها کاری که در زمینه فرهنگ از دستمان برمی‌آید فعالیت چهره به چهره است، متاسفانه یک جریانی برنامه‌ریزی شده که در پی گسترش بی‌حیایی در جامعه هستند.

رئیس قرارگاه راهبردی عمار تاکید کرد: بسیج امروز باید برای جبهه فرهنگی و رفع نواقص اقتصادی تعلیم ببیند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید