جزییات و قیمت بلیت قطار اربعین اعلام شد+ نرخ‌ها

کدخبر: ۳۰۴۳۹۵
اقتصاد نیوز:مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران جزییات برنامه‌های راه‌آهن را برای اربعین حسینی اعلام کرد و گفت: قیمت بلیت قطار برای سفرهای اربعین افزایش نمی‌یابد و بر اساس نرخ‌های مصوب امسال فروخته خواهد شد.
جزییات و قیمت بلیت قطار اربعین اعلام شد+ نرخ‌ها

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسنا، سعید رسولی در نشست خبری امروز درباره ظرفیت ها و برنامه‌های راه‌آهن برای اربعین حسینی اظهار کرد: از پانزدهم تا ۳۰ مهرماه امسال پیک سفرهای اربعین امسال است و بنابراین مانند سال‌های گذشته ستاد اربعین تشکیل دادیم.   پیش فروش قطارهای فوق العاده اربعین از ۱۰ صبح چهارشنبه سوم مهر ماه آغاز می شود.

وی افزود: امسال روزانه ۵۴ قطار در پانزده روز و در قالب۸۵۸ رام قطار و ۴۳۶ هزار صندلی پیش بینی شده است که از نظر تعداد قطار ۴۳ درصد نسبت به اربعین پارسال رشد داشته است و این عدد در حوزه ظرفیت ایجاد شده به ۴۷ درصد رشد می رسد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه قیمت بلیت قطار اربعین افزایش نمی‌یابد و بر اساس نرخ مصوب امسال فروخته خواهد شد، ادامه داد: به عنوان مثال قیمت بلیت قطار مشهد-کرمانشاه چهارتخته ۱۹۵ هزار تومان و شش تخته ۱۸۵ هزار تومان است. همچنین قیمت بلیت قطار تهران-کرمانشاه چهارتخته ۹۵ هزار تومان، شش تخته ۷۰ هزار تومان و اتوبوسی ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

رسولی اضافه کرد: قیمت بلیت قطار چهارتخته همدان-مشهد ۲۰۰ هزار تومان و بلیت قطار اتوبوسی تهران-همدان ۴۷ هزار تومان است و قیمت دیگر مسیرها نیز باید منطبق با نرخ های مصوب باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید