سردار کوثری:

باید کاری کنیم که اروپایی‌ها دنبال ما بدوند

کدخبر: ۳۰۵۲۸۳
اقتصادنیوز: عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر آمادگی جهت مذاکره با تهران و دوستی با ملت ایران، بیشتر شبیه یک شوخی و جوک است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اسماعیل کوثری در مورد سخنان اخیر روز پنچشنبه مقام معظم رهبری در جمع اعضای خبرگان در ارتباط با بی اعتمادی به اروپایی ها گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود تأکید کرده اند که اروپایی ها قابل اعتماد نیستند، چرا که آنها تابع محض آمریکا و صهیونیست ها هستند و از خودشان اراده ای برای تصمیم گیری در مورد ایران ندارند.

این نماینده پیشین مجلس ، با اشاره به عملکرد اروپایی ها در مورد برجام تصریح کرد :اروپایی ها اگر از خودشان اراده داشتند برای برجام چنین مشکلی پیش نمی آمد.

سردار کوثری با بیان این که ایران باید بدون اتکا و اعتماد به اروپایی ها ، امور مربوط به خود را برنامه ریزی کند و به پیش ببرد، افزود : ما باید کاری کنیم که آنها دنبال ما بدوند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با برنامه رویداد رادیو گفت‌وگو، با بیان این که آمریکایی ها به چیزی جز انجام جنایت و تحقیر کردن ملت ایران نمی اندیشن ،تصریح کرد : ادعای آمریکایی ها برای مذاکره و ارتباط با ایران بیشتر شبیه جوک و شوخی است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که آمریکایی برای مذاکره با ایران، باید. از رفتار های گذشته خود توبه کنند و تحریم ها علیه ایران را بردارند افزود: آنها باید بدانند تا زمانی که در رفتار خود تغییری ایجاد نکنند ما با آنها گفت‌وگو و مذاکره ای نخواهیم داشت.

سردار کوثری همچنین با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در مورد لزوم استفاده از جوانان در عرصه های مدیریتی و اداره ی کشور تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید به جوانان اعتماد کنیم، در هشت سال دفاع مقدس از اعتماد به جوانان به نتایجی خوب دست پیدا کردیم و اکنون نیز زمان آن رسیده است که بار دیگر آن تجربه موفق را تکرار کنیم.


 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید