بنابر گزارش رسانه‌های انگلیسی؛

بوریس جانسون بالاخره عقب‌نشینی کرد

کدخبر: ۳۰۶۰۵۷
اقتصادنیوز؛ برخی رسانه‌های انگلیس از عدم مخالفت بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس با درخواستاز اتحادیه اروپا برای تمدید برگزیت خبر دادند. بوریس جانسون تاکنون بر عملی کردن برگزیت به هر قیمتی تا قبل از ضرب‌الاجل 31 اکتبر اصرار داشت.
بوریس جانسون بالاخره عقب‌نشینی کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ رسانه های انگلیسی با استناد به یک سری اسناد دولتی گزارش دادند، ظاهرا بوریس جانسون که تا کنون بر عملی کردن بریگزیت به هر قیمتی تا قبل از ضرب‌الاجل 31 اکتبر اصرار داشت، از مخالفتش با درخواست از اتحادیه اروپا برای تمدید بریگزیت دست برداشته است.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، یک سری اسناد دولتی که امروز جمعه در اختیار دادگاهی در اسکاتلند گذاشته شده، نشان می‌دهند بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس به دنبال این است که در صورتی که تا تاریخ 19 اکتبر توافقی برای خروج کشورش از اتحادیه اروپا حاصل نشود، از اتحادیه اروپا درخواست تمدید بریگزیت را مطرح کند.

قانونگذاران اپوزیسیون و مخالف بوریس جانسون در حزب حاکم محافظه‌کار، ماه گذشته میلادی خواستار آن شده بودند که وی تاریخ خروج از اتحادیه اروپا را عقب بیندازد. اما نخست‌وزیر انگلیس در پاسخ گفته بود "به هر ترتیب ممکن که باشد" در سی‌ویکم اکتبر این خروج اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، طبق اظهارات دولت انگلیس در گزارشاتی که به یک دادگاه در اسکاتلند ارسال شده، جانسون الزام درخواست برای تمدید این مهلت را پذیرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید