پرسپولیس به دنبال 3 گزینه جدید برای خط حمله

کدخبر: ۳۱۱۱۵۱
اقتصاد نیوز: مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم به این تیم فعلا روی سه بازیکن به جمع‌بندی رسیدند.
پرسپولیس به دنبال 3 گزینه جدید برای خط حمله

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از فارس، پس از ناامیدی مسئولان و مربیان پرسپولیس از عملکرد جونیور براندئو مهاجم برزیلی این تیم، حالا آنها  تصمیم گرفتند که در نقل و انتقالات زمستانی ضمن خارج کردن این بازیکن از لیست سرخ‌پوشان،‌بازیکن جدید به خدمت بگیرند تا مشکلات این تیم در خط حمله کمتر شود. 

در این خصوص و در هفته‌های گذشته مدیر برنامه‌های مختلفی به این باشگاه مراجعه کردند و رزومه‌های زیادی از بازیکنان و مهاجمان از سراسر دنیا به مسئولان این باشگاه ارائه دادند اما هنوز تصمیم‌ قطعی برای جذب مهاجم انجام نشده است. 

بازیکنانی که به پرسپولیس معرفی شدند از کشورهای مختلف هستند اما روی سه مهاجم نظر مثبت وجود دارد و قرار است در این خصوص تصمیم نهایی را گابریل کالدرون بگیرد. 

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم موارد مختلفی مثل نحوه قرارداد، عملکرد فنی، نحوه جذب و موارد دیگر را در نظر دارند و بر اساس این موارد به دنبال جذب بازیکن هستند. از طرف دیگر قرار است کالدرون درخصوص جذب یک مهاجم از بین این سه بازیکن نظر نهایی را بدهد، هرچند که مسئولان باشگاه به او اعلام کردند که اگر خودش هم بازیکنی مدنظر دارد اعلام کند.

این احتمال وجود دارد که کالدرون هم بازیکن یا بازیکنانی را به مسئولان پرسپولیس معرفی کند که در صورت رخ دادن این موضوع، مذاکرات برای جذب بازیکن ادامه‌دار خواهد بود.

از 3 بازیکن مورد نظر پرسپولیسی‌ها 2 بازیکن متعلق به آمریکای جنوبی هستند و یک بازیکن هم اروپایی است. باید دید درنهایت کدام مهاجم در نیم فصل به پرسپولیس ملحق خواهد شد. گفتنی است مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات و اقدامات خود را برای فسخ قرارداد جونیور در روزهای قبل آغاز کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید