جزئیات دستگیری اغتشاشگران وابسته به پژاک و داعش

کدخبر: ۳۱۳۲۶۹
اقتصادنیوز :استاندار کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه به قانون شکنان که از سوی دشمنان و گروهک های ضد انقلاب حمایت می شدند، پاسخ محکمی خواهند داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ،هوشنگ بازوند در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: در هفته گذشته، عده ای قلیلی که از سوی دشمنان کشور حمایت و پشتیبانی می شدند و گروهک های معاند نظام خط دهی به آنان بودند به جان و اموال مردم و همچنین مراکز اقتصادی شهر کرمانشاه حمله کردند اما همواره با عکس العمل و انزجار شدید مردم شریف کرمانشاه مواجه شدند.

وی تصریح کرد: تخریب کنندگان و اغتشاشگران، خیلی از واحدهای اقتصادی شهر کرمانشاه را به آتش کشیدند و این عده وابسته به گروهک های پژاک، داعش، منافقین و معاندین نظام بودند که همه آنها توسط نیروهای انتظامی و امنیتی استان شناسایی شده اند و با این افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان کرمانشاه ادامه داد: در آشوب های اخیر به روشنی دخالت و حمایت بیگانگان از اشرار عیان شد که صراحتاً اعلام کردند برای این آشوب ها برنامه ریزی کرده اند اما مردم کرمانشاه با هوشیاری و بصیرت بیزاری خود را از آشوبگران اعلام کردند.

بازوند با اشاره به "راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت" روز یکشنبه در کرمانشاه گفت: مردم شریف کرمانشاه به همراه اعضای شورای اداری استان در این مراسم حضوری باشکوه خواهند داشت و پاسخی قاطع و هوشمندانه به اغتشاشگران و حامیان آن‌ها خواهند داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید