توضیحات رسمی پلیس درباره تیراندازی مرگبار در پایتخت

کدخبر: ۳۱۵۰۴۱
اقتصادنیوز: جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از تیراندازی مرگبار در یک قهوه خانه در جنوب شرق تهران خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای درباره جزئیات این حادثه گفت: عصر امروز با اعلام گزارش تیراندازی دریک قهوه خانه در بلوار خاتم الانبیا در جنوب شرق تهران عوامل کلانتری در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند .

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده گفت: در جریان تحقیقات مشخص شد که سه  نفر از اراذل و اوباش به دلیل درگیری با یکدیگر در قهوه خانه‌ای شروع به جدل کردند و این درگیری به داخل خیابان کشیده شده است که در جریان آن متاسفانه  یک راننده  به دلیل اصابت گلوله فوت کرد.

وی افزود: شیشه حدود هفت خودرو و  قهوه خانه تخریب شده است .

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: دو تن نیز دچار مصدومیت شدند .یکی از مصدومان مرد حدودا ۲۵  ساله که در قهوه خانه حضور داشته از ناحیه شکم و نیز یک پسر بچه ۱۳ ساله از ناحیه دست و پا هدف گلوله فرد مهاجم قرار گرفت که با هماهنگی صورت گرفته به بیمارستان منتقل شد.

موقوفه ای درباره شایعات مطرح شده در مورد تروریستی بودن این اقدام نیز گفت: چنین موضوع صحیح نیست و این حادثه درپی بروز اختلاف و درگیری شخصی دو نفر رخ داده است.

وی اضافه کرد: در این زمینه پرونده ای تشکیل شده و تیمی ویژه از ماموران پلیس پیشگیری و نیز پلیس آگاهی و پلیس امنیت رسیدگی به آن را در دستور کار قرار داده اند و برابر اطلاعات اولیه نیز عاملان این اقدام شناسایی شده اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید