معرفی مهم‌ترین شرکت دهه آینده

کدخبر: ۳۱۶۴۸۷
اقتصاد نیوز:آمازون که طی یک دهه اخیر به یکی از مهم‌ترین شرکت‌های جهان مبدل شده، در ده سال آینده به مهم‌ترین شرکت جهان مبدل خواهد شد.
معرفی مهم‌ترین شرکت دهه آینده

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از سی ان بی سی، آمازون با تجربه‌ها و شکست‌ها و موفقیت‌های متعدد خود در یک دهه اخیر تجربه‌های گرانقیمتی اندوخته و پیش بینی می‌شود در سال‌های آتی به رهبر فناوری‌های جدید مبدل شود و خدمات پیشرفته‌ای را ابداع کند.

ناظران بازار می‌گویند آمازون با اتکا به این دانسته‌ها در ده سال آینده از رقبایی مانند گوگل، مایکروسافت، اپل و بسیاری از شبکه‌های اجتماعی پیشی می‌گیرد.

همین موفقیت‌ها موجب شده تا آمازون از بحران‌های اقتصادی یک دهه اخیر جان سالم به در ببرد و مانند شرکت‌هایی مثل مایکروسافت مجبور به اخراج هزاران نفر از کارمندان خود نشود.

اگر چه این شرکت در زمینه ارائه خدمات مرتبط با گوشی‌های هوشمند و اینترنت از برخی رقبای خود عقب افتاده، اما با هوشمندی در زمینه عرضه دستیارهای صوتی و بلندگوهای هوشمند و نیز راه اندازی یک شبکه گسترده تجارت الکترونیک و فروش آنلاین اقلام می‌تواند رقبای خود را عقب براند.

آمازون در حال ارائه طیف متنوعی از خدمات فروش آنلاین است که بر مبنای جوامع مختلف هدف تقسیم‌بندی شده است. سرمایه‌گذاری بر روی روش‌های جدید فروش کالا که نیاز به استفاده از کارت اعتباری و غیره را از بین برده و خرید کالا را تنها با عبور از کنار آن ممکن می کند نیز یکی دیگر از نقاط قوت آمازون است.

البته فشار کاری طاقت فرسایی که آمازون به کارمندانش وارد می‌کند، باعث برخی نارضایتی‌ها در این شرکت شده که ممکن است در آینده به حسن شهرت آن آسیب بزند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید