ساخت و عرضه نوع جدید یخچال‌های هوشمند +عکس

کدخبر: ۳۱۹۴۴۸
اقتصاد نیوز:شرکت‌های ال جی و سامسونگ از رونمایی از تازه‌ترین یخچال‌های هوشمند خود در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۲۰ خبر داده اند.

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر ، یخچال‌های هوشمند ال جی و سامسونگ می‌توانند با بررسی لحظه به لحظه وضعیت مواد غذایی در حال نگهداری کیفیت آنها را با کیفیتی مناسب حفظ کنند.

3339189

ال جی یخچال‌های اینستا ویوی خود را به روز و اعلام کرده از هوش مصنوعی برای مدیریت این یخچال‌ها استفاده می‌کند تا بخش‌های مختلف آنها مانند محل نگهداری یخ‌ها، غذاهای مختلف، نوشیدنی‌ها و غیره به شیوه‌های مختلف و متناسب با وضعیت آن مواد غذایی سرد شوند.

یخچال‌های هوشمند با بررسی مواد غذایی موجود و علایق و سلایق افراد، خود به طور خودکار فهرست‌های خریدی را تنظیم می‌کنند تا هرگز در این زمینه کمبودی به وجود نیاید و همیشه در یخچال مواد غذایی لازم موجود باشد. برخی از این یخچال‌ها حتی می‌توانند سفارش خرید هم ارائه دهند.

مدل جدید یخچال اینستاویوی ال جی دارای نمایشگر ۲۲ اینچ برای نمایش محتوای خود بدون نیاز به باز کردن درب یخچال است. رابط کاربری این نمایشگر اتصال به اینترنت و جستجوی مواد غذایی، تنظیم فهرست‌های خرید و غیره را از طریق شبکه‌های وای فای ممکن می‌کند.

یخچال جدید فامیلی هاب سامسونگ هم مجهز به دوربین‌های هوش مصنوعی برای کنترل مواد غذایی درون خود و بررسی کیفیت آنهاست. برنامه ریزی برای تهیه فهرست خرید بر مبنای نیاز افراد، به اشتراک گذاری نظرات اعضای خانواده در مورد وعده‌های غذایی و تبادل نظر از این طریق از طریق یک نمایشگر دیجیتال و امکان انتقال این اطلاعات به گوشی‌های هوشمند از جمله امکانات یخچال مذکور است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید