قیمت سکه ۲۳۰ هزار تومان کاهش یافت

کدخبر: ۳۲۰۲۲۹
اقتصادنیوز :قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی که بعد از ظهر امروز به حملات موشکی ایران به پایگاه‌های ارتش آمریکا واکنش نشان داد، اما شیب نزولی گرفت و با کاهش ۲۳۰ هزار تومانی مواجه شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، از صبح امروز و پس از حملات موشکی ایران در پی اقدامات تلافی جویانه به پایگاه‌های نظامی آمریکا، بازار طلا و سکه با نوساناتی مواجه شد به طوری که قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید به ۵ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسید.

اما عصر امروز این نوسانات فروکش کرد و قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۲۳۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان کاهش یافت.

همچنین هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم که ظهر امروز در معاملات بازار تهران ۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان بود، با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی مواجه شد و به ۴,۹۵۰ هزار تومان رسید.

علاوه بر این قیمت نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی به ۹۳۰ هزار تومان کاهش یافت.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز که بعد از ظهر امروز به ۵۱۴ هزار و ۳۳۳ تومان رسیده بود، بر اساس آخرین قیمت ثبت شده در پایان معاملات امروز به ۵۰۵ هزار و ۹۹ تومان رسید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید