عارف: فقط لیست اصلاح‌طلبانه می‌دهیم

کدخبر: ۳۲۲۸۶۷
رییس شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان گفت: لیست ما باید اصلاح طلبانه باشد و هر جا نامزد اصلاح طلب داشتیم، حضور پیدا می کنیم.
عارف: فقط لیست اصلاح‌طلبانه می‌دهیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید در مجلس شامگاه یکشنبه پس از جلسه شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان در جمع خبرنگاران گفت: با وجود مشکلاتی که مردم دارند، به انقلاب وفادار هستند و در انتخابات مشارکت فعال خواهند داشت.

وی حضور مردم اصل دانست و تاکید کرد: متاسفانه بخشی از لیست امید در مجلس کنونی، باوجودی که با این عنوان در انتخابات شرکت کرده بودند، اما در مجلس با فراکسیون امید همراهی نکردند. لیست ما باید اصلاح طلبانه باشد و هر جا نامزد اصلاح طلب داشتیم حضور پیدا می‌کنیم.

رییس فراکسیون امید افزود: راهبرد دهه نود ما، انسجام در جریان اصلاحات بود و تلاش کردیم یک صدا عمل کنیم. احزاب اصلاح طلب در این دوره، منافع گفتمان جریان اصلاحات را مد نظر قرار می دادند و گفتمان اصلاحات هم منافع ملی را بر منافع جریانی ترجیح داد.

وی با اشاره به رد صلاحیت ها گفت: از استانداران سابق فقط یک نفر تأیید شده بود اما ما پیگیر تجدیدنظر در رد صلاحیت ها هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید