سنت شکنی ملانیا و دونالد ترامپ +عکس

کدخبر: ۳۲۴۱۶۴
​اقتصاد نیوز:دونالد ترامپ با سنت شکنی در مراسم سخنرانی سالانه ریاست جمهوری، سخنرانی خود را برای تقدیر از یک مجری محافظه‌کار رادیو متوقف کرد تا همسرش مدال آزادی ریاست جمهوری آمریکا را به او اعطا کند.
سنت شکنی ملانیا و دونالد ترامپ  +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز، رییس جمهور آمریکا، راش لیمبو ۶۹ ساله را که اخیرا اعلام کرده با سرطان ریه نوع چهار در حال مبارزه است، تحسین کرد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ اظهار کرد: امشب مردی خاص در اینجا حضور دارد، کسی که میلیون‌ها تن از آمریکایی‌ها دوستش دارند و به تازگی تشخیص داده شده که سرطان نوع چهار دارد. این خبر خوبی نیست اما خبر خوب این است که او بزرگترین مبارز و پیروزی است که می‌توانید ببینید.

وی افزود: به خاطر چندین دهه ازخودگذشتگی خستگی‌ناپذیر برای کشورمان از تو ممنونیم راش لیمبو. برای قدردانی از تمام کارهایی که برای کشور ما کرده‌ای، میلیون‌ها تنی‌ که در روز با آن‌ها صحبت می‌کنی و الهام‌بخش آن‌ها هستی و تمام کارهای خارق‌العاده‌ای که برای امور خیریه انجام داده‌ای، مفتخرم که اعلام کنم عالی‌ترین افتخار غیرنظامی کشور یعنی مدال آزادی ریاست جمهوری را دریافت خواهی کرد.

ترامپ سپس از همسرش، ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا درخواست کرد که این مدال را به راش لیمبو اهدا کند که با تشویق ایستاده جمهوری‌خواهان همراه شد؛ در حالی که دموکرات‌ها سر جای خود نشسته بودند.

پس از آن که لیمبو مدالش را از بانوی اول دریافت کرد، دونالد ترامپ گفت: در حالی که برای بهبودی همه بیماران دعا می‌کنیم، می‌دانیم که آمریکا پیوسته در حال دستیابی به موفقیت‌های پزشکی است.

اهدای این مدال در میانه سخنرانی سالانه رییس جمهور اقدامی غیرمعمول است و نشان می‌دهد که سخنرانی ترامپ بیشتر با هدف تهییج جمهوری‌خواهان در آستانه انتخابات ماه نوامبر و به صورت تبلیغاتی صورت گرفته است.

سنت شکنی ملانیا و دونالد ترامپ در نطق سالانه +عکس

سنت شکنی ملانیا و دونالد ترامپ در نطق سالانه +عکس

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید