آتش‌سوزی در بازار حرمخانه تبریز

کدخبر: ۳۲۵۵۱۲
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با بیان اینکه آتش سوزی کارگاه تولیدی در حرمخانه بازار تبریز اطفاء حریق شد و این حادثه دو مصدوم آتش نشان بر جای گذاشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، محمد قلیزاده  اظهار داشت:  حوالی ساعت ۱۷:۸ دقیقه عصر امروز با گزارش وقوع آتش سوزی کارگاه تولیدی در حرم خانه، همزمان تیم های  عملیاتی ایستگاه های شماره  یک شهدای آذربایجان و یازده شهدای بازار به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: این آتش سوزی در طبقه سوم یک ساختمان قدیمی رخ داده و با شعله و دود غلیظی  همراه بود که دود حاصل از حریق دسترسی آتش نشانان را  به کانون حریق  با مشکل روبه‌رو می کرد.

وی ادامه داد:  در ادامه عملیات هفت ایستگاه عملیاتی دیگر نیز به محل حادثه اعزام و با تقسیم بندی گروهی ، تعدادی از گروهها عملیات مهار و تعدادی هم عملیات پیشگیری از گسترش حریق را در پیش گرفتند و به سرعت این آتش سوزی مهار کردند.

قلیزاده یاد آور شد:  یکی از آتش نشانان در حین اجرای عملیات دچار دودزدگی نسبتا شدیدی شده بود که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت و یکی از آتش نشانان نیز در حین اجرای عملیات در زیر آوار گرفتار شده بود که به سرعت توسط تیم های حاضر به بیرون منتقل و خوشبختانه صدمات جانی نداشت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود: تیمی از  آتش نشانان به صورت آماده در محل حادثه حضور خواهند داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید