ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

کدخبر: ۳۲۶۴۵۷
اقتصاد نیوز:یحیی گل محمدی بعد از حواشی چند روز اخیر، اکنون تیمش را مهیای جدال سرنوشت ساز که نقش زیادی در قهرمانی این فصل خواهد داشت، می‌کند.
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ورزش سه، پرسپولیس که امید زیادی داشت مقابل نماینده امارات با دستیابی به پیروزی شانس صعود خود را افزایش دهد با تساوی به کار پایان داد و در ادامه نیز حواشی حول این بازی باعث شد تا تمرکز زیادی از کادرفنی گرفته شود.

با این حال اکنون سرخپوشان در شرایطی که اخبار زیادی حول حضور تماشاگران در این بازی شکل گرفته، راهی اصفهان شده‌اند و امیدوارند در دیداری که مسلما نتیجه آن تاثیر زیادی در قهرمانی این فصل خواهد داشت برابر شاگردان امیر قلعه نویی حاضر خواهند شد.

مهمترین ابهام در این بازی حضور سیدجلال حسینی خواهد بود؛ کاپیتان پرسپولیس به دلیل مصدومیت در جریان بازی با الشارجه از زمین خارج شد و وضعیتش برای همراهی تیم مقابل سپاهان نیز نامشخص است. با این حال یحیی او را به اصفهان برده تا در صورت نیاز از سیدجلال نیز برابر سپاهان سود ببرد.

بیرانوند – بوژیدار؛ شماره یک نقش جهان کیست؟

شماره یک پرسپولیس بعد از سه نمایش پرانتقاد هفته‌های اخیر خود مقابل استقلال، الدحیل و الشارجه، اکنون هجمه زیادی را دنبال می‌کند و این در حالیست که زمزمه‌هایی مبنی بر نیمکت نشینی او برابر سپاهان نیز شکل گرفته است. با این حال در تقابل با سپاهان باید دید آیا یحیی نیز ریسک بازگرداندن بوژیدار را خواهد کرد یا همچنان به بیرانوند به عنوان چهره ویژه تیمش اعتماد خواهد داشت.

خط دفاعی بار دیگر در راس تغییرات

خط دفاعی پرسپولیس که طی فصول اخیر نقطه برتری آنها مقابل رقبا بوده، این روزها نمایش خوبی از خود به جا نگذاشته است. اتفاقی که با تغییرات پیاپی نیز همراه بوده و در اصفهان نیز بار دیگر احتمالا تغییراتی در خود خواهد داشت. حضور محمد نادری در سمت چپ به جای انصاری و مهدی شیری در سمت راست در کنار شکل گیری زوج شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان، احتمالا در دستور کار یحیی قرار خواهد گرفت.

خط میانی و امیدواری به نمایش درخشان ترابی

خط میانی پرسپولیس نیز احتمالا با حضور کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی و بشار رسن شکل خواهد گرفت. خروج وحید امیری از خط میانی و تکنیکی شدن و بازیسازی بیشتر برای دستیابی به فرصت روی دروازه پیام نیازمند تدبیری است که یحیی گل محمدی برای این بازی در نظر خواهد داشت و باید دید آنها با تکیه بر ضدحملات ویرانگر خود قادر به تسلیم کردن خط دفاعی حریف خواهند شد یا خیر.

زوج ایرانی در خط حمله

با عدم حضور آنتونی استوکس در ایران و نمایش ناامید کننده کریستین اوساگوآنا، بار دیگر یحیی به ترکیب علی علیپور و وحید امیری در خط حمله خود رسیده است. دو بازیکن ایرانی که طی هفته‌های اخیر از حیث آمادگی به شرایط ایده‌آلی رسیده‌اند و باید دید برابر سپاهان نیز قادر به گلزنی خواهند بود یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند

شجاع خلیل زاده

محمد نادری

محمدحسین کنعانی زادگان

مهدی شیری

کمال کامیابی نیا

احمد نوراللهی

مهدی ترابی

بشار رسن

علی علیپور

وحید امیری

 دو تیم از ساعت 16:15 و در استادیوم نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید