دستور ویژه رییس جمهوری به استانداران قم و گیلان

کدخبر: ۳۲۶۵۸۴
اقتصادنیوز: رییس جمهوری در تماس تلفنی با استانداران قم و گیلان، ضمن دریافت تازه‌ترین گزارش‌ها و اقدامات انجام شده برای کنترل و ریشه‌کنی بیماری کرونا در این دو استان، دستورات لازم را برای تسریع در پیشبرد روند برنامه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ابلاغ کرد.
دستور ویژه رییس جمهوری به استانداران قم و گیلان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی روز دوشنبه در تماس با "بهرام سرمست" و "ارسلان زارع" استانداران قم و گیلان، ضمن اعلام همبستگی مجدد با شهروندان این دو استان به ویژه خانواده هموطنانی که جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند، از استانداران این دو استان خواست تا با بسیج همه امکانات، تلاش خود را در مسیر اطمینان بخشیدن به مردم برای تامین سلامت آنان، مضاعف کنند.

 

رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد که با مسوولیت و فرماندهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، هر چه سریعتر این بیماری کنترل و با کمترین صدمات، ریشه‌کن شود.

روحانی ضمن قدردانی از تلاش بی‌وقفه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های کشور از جمله استان‌های قم و گیلان که با صبر و حوصله در کنار مردم بوده‌اند،  همکاری همه نهادها در استان‌ها را برای جلوگیری از شیوع این بیماری و ریشه‌کنی آن، تحت مدیریت استانداران مورد تاکید قرار داد.

استانداران قم و گیلان نیز در این تماس‌های تلفنی گزارشی از اقدامات انجام شده برای کنترل و ریشه‌کنی بیماری کرونا ارائه کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید