سفیر اتریش شایعات را تکذیب کرد؛

دیپلمات اتریشی پس از سفر به ایران مبتلا به کرونا شد؟

کدخبر: ۳۲۷۱۲۴
اقتصادنیوز؛ در حالیکه برخی رسانه‌ها از ابتلای یکی از اعضای هیأت دیپلماتیک اتریش به ویروس کرونا پس از بازگشت از سفر ایران خبر داده بودند، «استفان شولتز» سفیر اتریش در تهران این شایعه را تکذیب کرد.
دیپلمات اتریشی پس از سفر به ایران مبتلا به کرونا شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ «استفان شولتز» سفیر اتریش در تهران در صفحه توئیترش نوشت که نتیجه آزمایش کرونای یکی از اعضای هیأت دیپلماتیک اتریش که اخیرا به همراه وزیر خارجه این کشور به ایران سفر کرده بود، منفی است.

استفان شولتز

وی در این باره نوشت: «خوشحالم که اطلاع دهم که نتیجه آزمایش ابتلا به کرونای یکی از اعضای هیأت همراه با شالنبرگ (وزیر خارجه اتریش) که هفته اخیر به ایران سفر کرده بود، منفی است.»

سفیر اتریش بدون ذکر نام فرد مورد نظر عنوان کرده که در پی احتمال ابتلای این فرد به این ویروس، اقدامات مناسب براساس تصمیم دولت در این زمینه انجام شده و آزمایش این فرد منفی است.

دیپلمات اتریشی پس از سفر به ایران مبتلا به کرونا شد؟

گفتنی است برخی رسانه ها پیش از این از ابتلای یکی از اعضای این هیأت به ویروس کرونا خبر داده و عنوان کرده بودند که این فرد در قرنطینه است.

الکساندر شالنبرگ وزیر خارجه اتریش هفته گذشته در رأس هیأتی و در سفری دو روزه به تهران با محمدجواد ظریف، حسن روحانی و علی لاریجانی دیدار و گفتگو کرده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید