اطلاعیه محیط زیست درباره آلودگی هوای پایتخت طی دو روز آینده

کدخبر: ۳۲۷۹۵۵
اقتصادنیوز: مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای از کاهش کیفیت هوای پایتخت طی فردا (۱۵ اسفند ماه) و پس‌فردا (۱۶ اسفند ماه) خبرداد.
اطلاعیه محیط زیست درباره آلودگی هوای پایتخت طی دو روز آینده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، براساس اطلاعیه مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران پایداری هوا و سکون نسبی جو طی فردا (۱۵ اسفند ماه) تا جمعه (۱۶ اسفند ماه) سبب افزایش آلاینده‌های جوی می‌شود  و کاهش کیفیت هوا را به‌دنبال خواهد داشت.

در چنین شرایطی توصیه می‌شود که کلیه بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت بدنی در فضای باز جدا خودداری کنند، دقت هنگام سوختگیری در جایگاه‌ها و جلوگیری از سر ریز شدن بنزین و سایر سوخت‌ها انجام شود و از هرگونه فعالیت که منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود مانند روشن کردن آتش در معابر، سوزاندن لاستیک، عملیات قیرکاری و عمرانی و مانند آن خودداری شود همچنین فعالیت کلیه واحدهای دارای پتانسیل آلودگی از قبیل کارخانجات آسفالت، بتن، ریخته گری و معادن ممنوع است.

بر اساس این اطلاعیه تیم‌های گشت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با هرگونه آلودگی برخورد جدی به عمل خواهند آورد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید