بازار داغ فروش محصولات فناوری در اروپا پس از شیوع کرونا

کدخبر: ۳۳۱۲۷۴
اقتصاد نیوز:اگرچه فروش محصولات ضدعفونی کننده، دستمال کاغذی و مواردی مشابه پس از شیوع کرونا در سراسر جهان روندی رو به رشد دارد، اما این موضوع در اروپا شرایطی متفاوت دارد. درواقع اروپایی‌ها در اثر قرنطینه حاصل از COVID-۱۹ در حال خرید محصولات دنیای فناوری هستند.
بازار داغ  فروش محصولات فناوری در اروپا پس از شیوع کرونا

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از انتخاب، آمار‌های  رسمی تأیید می‌کند که دورکاری حاصل از COVID-۱۹ در اروپا به فروش محصولات دنیای فناوری کمک شایانی کرده است.

دولت انگلستان سیاست‌هایی را که در ایتالیا، اسپانیا و فرانسه اعمال شده است برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا دنبال کرده است. در حالی که دورکاری در سایر مناطق این قاره سرعت گرفته است. این روز‌ها شاهد افزایش چشمگیر تقاضا برای محصولات خاص از جمله رایانه‌های شخصی و سخت افزار‌های صوتی و تصویری (AV) برای هشت هفته تا ۱۵ مارس در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل هستیم.

با بررسی بزرگترین فروشندگان محصولات فناوری اروپا به این نتیجه می‌رسیم که فروش هدفون و میکروفن برای افرادی که از طریق کنفرانس‌های ویدئویی در ارتباط هستند افزایشی  ۵۷ درصدی دارد. در زیرمجموعه‌های محصولات هوشمند، محصولات امنیتی هوشمند نیز فروش قابل توجه ثبت کرده اند. نوت بوک‌ها نیز ظاهراً تقاضای زیادی دارند، براساس داده‌های Context، لپ تاپ‌ها نیز در دوره هشت هفته‌ای شاهد رشد مناسب فروش از طریق توزیع کنندگان بوده اند و این رشد ۲۲ درصدی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید