شهر آفتاب آماده ارائه امکانات به بیماران مبتلا به کرونا

کدخبر: ۳۳۱۵۲۳
اقتصادنیوز: مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب با اشاره به آمادگی شهر آفتاب برای ارایه امکانات به بیماران مبتلا به کرونا، گفت: در کشور تجهیزات کافی وجود دارد اما امکانات شهر آفتاب در هر شرایطی متعلق به همه مردم ایران است.
شهر آفتاب آماده ارائه امکانات به بیماران مبتلا به کرونا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد رئوف قادری از آمادگی کامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و بیان کرد: از همان ابتدای تشکیل ستاد ملی مدیریت کرونا، اعلام کردم که شهرداری و نمایشگاه شهر آفتاب متعلق به مردم است و با همه امکانات در خدمت شهروندان خواهیم بود.

به گفته وی، در شرایط فعلی هم که شهروندان نیازمند درمان و معالجه هستند، با توجه به امکانات شهرآفتاب، پیش از نوروز از سوی شهردار تهران و مدیران شهری به ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام شد که این مجموعه نمایشگاهی آماده است تا همه امکانات خود را چه برای نقاهتگاه و چه بیمارستان صحرایی در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار دهد؛ البته با این پیشنهاد موافقت شد که در صورت نیاز اقدامات لازم انجام شود.

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، با بیان اینکه تعدادی از اعضای ستاد ملی مدیریت کرونا هم از نمایشگاه شهر آفتاب بازدید کردند و در صورت نیاز از این مجموعه استفاده خواهد شد، گفت: خوشبختانه روند کاهشی و کنترل ویروس کرونا در کشور سبب شده تا به امروز نیازی به استفاده از امکانات شهر آفتاب نباشد. با این حال ما کماکان آماده و با ارگان‌های مرتبط با این موضوع در ارتباط هستیم تا به محض اعلام نیاز، همه شرایط را برای ایجاد یک نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی فراهم کنیم.

قادری همچنین در واکنش به برخی اخبار تایید نشده درباره استقرار بیماران از قم در نمایشگاه شهر آفتاب هم توضیح داد: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. از طرف دیگر ما تابع تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا هستیم و مخالفتی با استقرار بیماران از سراسر کشور نداریم. اما تا به امروز صحبتی درباره بستری بیماران قم یا شهرستان‌های دیگر در نمایشگاه شهر آفتاب نشده است.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، وی اضافه کرد: خوشبختانه در استان قم امکانات و تجهیزات کافی وجود دارد؛ اما امکانات شهر آفتاب در هر صورت و در هر شرایطی متعلق به همه مردم ایران است و آمادگی کامل برای ارایه این امکانات به بیماران مبتلا به کرونا هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید