بستری شدن ۱۹ کودک با مشکل حاد تنفسی در قم

کدخبر: ۳۳۲۱۳۳
اقتصادنیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: حدود ۳۰۰ بیمار به دلیل مشکلات حاد تنفسی و یا مشکوک بودن به کووید۱۹ در بیمارستان های قم بستری هستند که ۱۹ نفر آنها کودک هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر روز جمعه در گفت و گویی، افزود: از همشهریان عزیز تقاضامندیم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و قرنطینگی خانگی همچنین برای کودکان، نهایت اهتمام را داشته باشند

وی ادامه داد: کودکان نیز به بیماری کرونا مبتلا می شوند که بیشتر آنها علامتی نداشته و به شکل ناقل بیماری هستند که به همین دلیل رعایت قرنطینه خانگی برای تمام سنین ضروری است.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روز جمعه ۲۲ فروردین ماه اعلام کرد: تاکنون ۶۸ هزار و ۱۹۲ تن به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و ۳۵ هزار و ۴۶۵ تن از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید