پای «جناب خان» هم به فضای مجازی باز شد

کدخبر: ۳۳۲۶۲۸
اقتصاد نیوز:عروسک گردان «جناب خان» گفت: به طور معمول کارهای هنری روح آدم را آرام می کند مخصوصا اینکه آن کار، کار عروسکی باشد و عروسک گردانی «جناب خان».
پای «جناب خان» هم به فضای مجازی باز شد

به گزارش اقتصاد نیوز، مهدی برقعی عروسک‌گردان عروسک «جناب خان» در گفت‌وگو با فارس، درباره فعالیت این روزهای خود گفت: به طور کلی منهای فعالیت برای صفحه جناب خان در خانه هستیم و شرایط برای کار کردن مهیا نیست. هرچند پیشنهادهایی در سال گذشته داشتم، اما تعدادی از کارها به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی و قرنطینه متوقف شد و به انجام نرسید.

وی درباره سرنوشت عروسک «جناب خان» نیز بیان داشت: من که هیچ خبری از گروه خندوانه ندارم و اگر خبری باشد قطعا به ما اطلاع می دهند که تا این لحظه خبر جدیدی ندارم و هر آنچه بوده در رسانه ها منتشر شده است. 

عروسک گردان عروسک «داداش گلم» در مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» افزود: معمولا در این چند ساله کارهای عروسکی بسیاری برای نوروز ساخته می شد، از کلاه قرمزی گرفته تا جناب خان و ... اما خب امسال هم به دلایلی هر دو این مجموعه ها ساخته نشد.

وی درباره تاثیرگذاری مثبت برخی برنامه ها و هنرمندان در شرایط بحرانی روی مردم و جامعه نیز گفت: خیلی دوست داشتم خندوانه امسال ساخته شود. به هر حال کارهای هنری روح آدم را آرام می کند مخصوصا کار عروسکی و جناب خان. به نظرم باید به رامبد هم حق دهیم شاید او هم مثل خیلی ها دست و دلش به کار نمی رود که چنین تصمیمی گرفته است.

به گزارش فارس، عروسک «جناب خان» ابتدا در مجموعه عروسکی «کوچه مروارید» حاضر شد و بعد از مدتی به برنامه «خندوانه» آمد. اوج محبوبیت این عروسک در فصل دو و سه خندوانه بود تا جایی که بسیاری از هنرمندان به خاطر حضور جناب خان به این برنامه می آمدند. محمد بحرانی صداپیشه و مهدی برقعی و حامد ذبیحی عروسک گردانی این عروسک را به عهده دارند. همچنین امیر سلطان احمدی نیز مشاور هنری این عروسک در «خندوانه» بود.

گروه هنری عروسک «جناب خان» به تازگی به همراه عروسک گردان، صداپیشه و اتاق فکری که در برنامه خندوانه فعایت داشتند، صفحه ای برای این عروسک راه اندازی کردند و در آن این عروسک به فعالیت های خود می پردازد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید