خیابان ورزش تعطیل نشده است

کدخبر: ۳۳۴۳۶۴
اقتصادنیوز : مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، گفت: خیابان ورزش تعطیل نشده و پس از عادی شدن وضعیت شهر دوباره این برنامه از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ،امیر محسنی  در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا ایده خیابان ورزش مدتی است اجرایی نمی‌شود، آیا اجرای این طرح متوقف شده است، اظهار داشت: خیابان ورزش تعطیل نشده است اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا که هر گونه فعالیت اجتماعی ممنوع شده و برای اجرای فاصله گذاری اجتماعی، طرح خیابان ورزش مدتی است متوقف شده است.

وی افزود: تمامی ورزشگاه‌های شهرداری تهران نیز فعالیت‌های خود را متوقف کرده اند و امیدواریم پس از عادی شدن شرایط و آغاز دوباره فعالیت‌های عمومی، دوباره خیابان ورزش را راه اندازی کنیم. همچنین پیش بینی کرده ایم در یک فضای بزرگ عمومی پس از پایان ایام کرونا، طرح ورزش عمومی را اجرایی کنیم و مردم پس از تجربه در خانه ماندن در فضایی بزرگ، محیطی شاداب و سالم را تجربه کنند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: طرح خیابان ورزش یک طرح فاخر و نو بود که پس از ایام کرونا برای بازگشت فضای شادی و نشاط در شهر به طور جدی پیگیری می‌شود.

محسنی به خسارت‌های مالی که تعطیلی ورزشگاه‌های شهرداری بر درآمدهای این سازمان داشته است اشاره و تصریح کرد: متأسفانه به دلیل شرایط فعلی، درآمد ماهیانه ۵ میلیارد تومانی خود را از دست داده است. این درآمد از محل خدماتی بود که سازمان ورزش به شهروندان ارائه می‌داد که یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون آن مربوط به دریافت اجاره از ورزشگاه‌هایی بود که به بخش خصوصی برون سپاری شده بود که به دلیل شرایط کرونایی این اجاره‌ها دریافت نمی‌شود.

وی ادامه داد: نرخ بهای خدمات ورزشگاه‌های شهرداری نسبت به بخش خصوصی فاصله ۱۰ برابری دارد اما از لحاظ کیفیت با آنها برابری می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید